Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 079 100
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44
    34511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 182 079 100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośro-dek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna” Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę krzeseł konferencyjnych tapicerowanych – 200 szt. - dostawę i montaż wieszaków ściennych na odzież - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr 7 do SIWZ. 1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadec-twa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisom. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. 3) Po stronie Wykonawcy leży załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń, montaż wieszaków, zło-żenie krzeseł w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, utylizacja materiałów odpadowych i opakowań. 4) Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko, 34-514 Dzianisz 173. 5) Sposób rozliczania: za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 6) Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 6.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 6.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jako-ściowych oczekiwanych przez Zamawiającego 6.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końco-wego. 7) Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 39112000-0 krzesła 39136000-4 wieszaki na odzież 3.3. Rozwiązania równoważne. • W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując opis przedmiotu zmówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp, użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne". • W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przy-kładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wyko-nawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościo-wych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidło-we funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urzą-dzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastoso-wane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. • Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt. 16 ustawy pzp oznacza, że Zamawia-jący akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyzna-czonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producen-ta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, speł-niają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. • Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego po-twierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kry-teriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfi-katy wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne od-powiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod wa-runkiem że dany Wykonawca udowodni, że Wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych z uwagi na specyfikę zamówienia, Zamawia-jący nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty ; ew. pełnomocnictwo – ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykazania braku pod-staw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przy-należności do tej samej grupy kapitało-wej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postę-powania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że po-wiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamó-wienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach