Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pokoi w domach studenckich AGH w Krakowie z grupy CPV 395 (koce, kołdry itp.) ZP/0169/2009

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pokoi w domach studenckich AGH w Krakowie z grupy CPV 395 (koce, kołdry itp.) ZP/0169/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na Miasteczko Studenckie AGH w Krakowie artykuły z grupy CPV 395 (koce, kołdry, pościel, materace, pokrowce na materace.) stanowiące wyposażenie pokoi studenckich. Zamawiający dopuszcza składani
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- (zał. nr 2 SIWZ). 2 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamówienia cząstkowe 1; 2; 4 1a). zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę minimum 80.000,- zł, w tym wykonał przynajmniej jedno zamówienia o wartości minimum 30 000 zł Zamówienia cząstkowe 3 i 5 1 b) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę minimum 20.000,- zł, 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wymagane dokumenty 3) Wykaz zrealizowanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (zał. nr 3 SIWZ) 4) Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia (zał. nr 4 SIWZ) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty. 2 Podpisany wzór umowy 3 Dokument gwarancyjny 4 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5 Formularz Specyfikacji Cenowej 6 Dokumenty wymienione w punkcie powyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach