Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pokoi do Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu p. n. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa

Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8786940, -950 , fax. 76 8786955
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
    Pl. Niepodległości 8 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8786940, -950, fax. 76 8786955
    REGON: 39064724500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-zlotoryja.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pokoi do Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu p. n. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pokoi hotelowych, pomieszczeń biurowych oraz socjalnych (meble, pościel, lampy) Centrum Dydaktyczno - Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu p. n. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. do budynku Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy ZAZ w Świerzawie, ul. Skowronia Góra 1), montażu kompletnego, nowego fabrycznie wyposażenia pokoi w skład którego wchodzą: 2.1 Pokoje gościnne: 2.1.1 Łóżka z materacami i ochraniaczami - 26 szt.; 2.1.2 Kołdry i poduszki - po 30 szt.; 2.1.3 Pościel - 100 kompletów; 2.1.4 Koce - 30 szt.; 2.1.5 Szafy ubraniowo - półkowe - 15 szt.; 2.1.6 Wieszaki ścienne z lustrem - 12szt; 2.1.7 Szafki nocne - 26 szt.; 2.1.8 Biurka - stoły - 12 szt.; 2.1.9 Stoły - 6 szt.; 2.1.10 Lampki - 26 szt.; 2.1.11Czajniki elektryczne - 12 szt. 2.2 Pracownie i biura: 2.2.1 Stoliki pod komputer - 20 szt.; 2.2.2 Biurka - 6 szt.; 2.2.3 Krzesła obrotowe - 40 szt.; 2.2.4 Tablice suchościeralne - 5 szt.; 2.2.5 Regały - 13 szt.; 2.2.6 Szafy z zamkiem - 15 szt.; 2.2.7 Stoły robocze z oświetleniem - 3 szt.; 2.2.8 Stoły montażowe - 2 szt.; 2.2.9 Szafy częściowo otwarte - 5 szt.; 2.2.10 Szafy ubraniowe -5 szt.; 2.2.11 Stoły konferencyjne - 12 szt.; 2.2.12 Meble gabinetowe - 1 kpl.; 2.2.13 Stół konferencyjny - 1 szt.; 2.2.14 Krzesła stacjonarne - 10 szt.; 2.2.15 Lada sekretariatu - 1 szt.; 2.2.16 Szafy z zamkiem - 2 szt.; 2.2.17 Regały - 2 szt.; 2.2.18 Krzesła obrotowe - 5szt.; 2.2.19 Krzesło na nogach konferencyjne - 74 szt.; 2.2.20 Krzesła - 35 szt.; 2.2.21 Szafki ubraniowe metalowe - 10 szt.; 2.2.22 Sofy 3-osobowe - 3 szt.; 2.2.23 Fotele - 4 szt.; 2.2.24 Apteczka - 1 szt. 3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dodatku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Powiatowy Bank Spółdzielczy, Złotoryja nr 50 8658 0009 0000 3740 2000 0120). Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, pokój nr 101: Starostwo Powiatowe, pl. Niepodległości 8, 59 - 500 Złotoryja, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść do dnia 13.02.2014 r. do godziny 11:00. 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7. Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach