Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2019-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 85166132300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia oraz mebli w ramach zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie o salę koncertową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia oraz mebli do budynku Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie, ul. Lippóczy’ego 4. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) część 1 zamówienia – dostawa wyposażenia muzycznego, 2) część 2 zamówienia – dostawa i montaż mebli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) dostawę do Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie, ul. Lippóczy’ego 4, b) dokonanie rozładunku, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, c) montaż, ustawienie i wypoziomowanie, d) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (przyszłego użytkownika) w zakresie obsługi. Dostarczone wyposażenie oraz meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznej i dobrej jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianego wyposażenia i mebli określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy -jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dotyczy również spółki cywilnej - przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz sekcji III.4) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7) pkt 1 Wykonawcy składają łącznie. 2) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI WG 2 CZĘŚĆI
Dodano: 2024-06-06 - Zakup i montaż specjalistycznych mebli do gabinetów zabiegowych
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa i montaż mebli w dwóch pomieszczeniach budynku Centrum Kulturalnego w Niedomicach w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia dla Centrum Kulturalnego w Niedomicach”
Dodano: 2023-10-02 - Sukcesywna dostawa zabudów meblowych oraz mebli typowych na wymiar dla Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Dodano: 2023-08-28 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Małopolskiego Centrum Chorób Zakaźnych
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa mebli oraz wyposażenia SI
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-06-09