Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych - wyposażenie do utrzymania czystości oraz gastronomiczne

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych - wyposażenie do utrzymania czystości oraz gastronomiczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do utrzymania czystości oraz gastronomicznego do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem. W przypadku urządzeń gastronomicznych do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również montaż i rozruch urządzeń w tym również w zależności od urządzenia: sprawdzenie szczelności gazu wraz z wystawieniem stosownych dokumentów, sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji oraz szkolenie pracowników obsługi w zakresie pracy i konserwacji urządzenia jak również zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Dostarczone wyposażenie i urządzenia gastronomiczne winny być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. Wykonawca wraz z każdą urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odnośnymi przepisami. 5. Zamówienia zostało podzielone na dwie części: 5.1st Część I - Zakup wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach a. Froterka - 4 szt. b. Pralka - 1szt. c. Odkurzacz - 8 szt. 5.2nd Część II: Wyposażenie lub doposażenie kuchni a. blat roboczy - 4 szt. b. szafa gastronomiczna do przechowywania naczyń - 1 szt. c. lodówka szafa chłodnicza 350 l - 1 szt. d. lodówka z zamrażarką - 1 szt. e. lodówka do próbek - 2 szt. f. kuchenka elektryczna - 1szt. g. kuchenka elektryczna z piekarnikiem - 1 szt. h. zmywarka gastronomiczna - 3 szt. i. termos 1,5 l - 11 szt. j. termos stalowy 15 l - 2 szt. k. wiadro 10 l - 2 szt. l. zestaw noży kutych - 3 szt. m. garnek ze stali nierdzewnej 20 l - 2 szt. n. garnek ze stali nierdzewnej - 10 l - 2 szt. o. garnek ze stali nierdzewnej - 5 l - 2 szt. p. garnek ze stali nierdzewnej - 2 l - 4 szt. q. patelnia aluminiowa - 2 szt. r. młynek do rozdrabniania resztek - 1 szt. s. Komplet sztućców - 12 szt. t. patelnia elektryczna - 1 szt. u. kuchnia gazowa profesjonalna I - 1 szt. v. kuchnia gazowa profesjonalna II - 1 szt. w. pojedynczy taboret gazowy - 2 szt. x. Kuchenka mikrofalowa -1 szt. y. zestaw naczyń dla dzieci - 4 szt. 6. Powyższe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-12-009/13 Nazwa projektu: WESOŁE PRZEDSZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 5 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397134203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną