Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, ul. Słowackiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7428 358 , fax. 0-62 7428 358
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie
    ul. Słowackiego
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7428 358, fax. 0-62 7428 358
    REGON: 25099820000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/instytucje-kultury/biblioteka-publiczna.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”. 2) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1) powyżej zostało podzielone na następujące części: a) Zadanie nr 1 – „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”, b) Zadanie nr 2 – „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje” a) W zakresie Zadania nr 1 - „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”: - dostawę mebli bibliotecznych i biurowych; - wniesienie oraz montaż dostarczonych mebli, zgodnie projektem aranżacji wnętrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw oraz szczegółowe rzuty pomieszczeń, w których ma zostać przeprowadzony montaż dostarczanych mebli. b) W zakresie Zadania nr 2 - „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”: - dostawę wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego; - wniesienie, instalację oraz uruchomienie dostarczonego wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8b do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw. 4) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga: a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów, b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp, c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem, d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), dla Zadania nr 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); b) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; c) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 a i 6b do SIWZ); d) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach