Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie ogłasza przetarg
- Adres: 63300 Pleszew, ul. Słowackiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7428 358 , fax. 0-62 7428 358
- Data zamieszczenia: 2018-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie
ul. Słowackiego
63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7428 358, fax. 0-62 7428 358
REGON: 25099820000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/instytucje-kultury/biblioteka-publiczna.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”. 2) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1) powyżej zostało podzielone na następujące części: a) Zadanie nr 1 – „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”, b) Zadanie nr 2 – „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje” a) W zakresie Zadania nr 1 - „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”: - dostawę mebli bibliotecznych i biurowych; - wniesienie oraz montaż dostarczonych mebli, zgodnie projektem aranżacji wnętrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw oraz szczegółowe rzuty pomieszczeń, w których ma zostać przeprowadzony montaż dostarczanych mebli. b) W zakresie Zadania nr 2 - „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”: - dostawę wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego; - wniesienie, instalację oraz uruchomienie dostarczonego wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8b do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw. 4) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga: a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów, b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp, c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem, d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), dla Zadania nr 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); b) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; c) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 a i 6b do SIWZ); d) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa dwóch rodzajów metalowych szaf oraz wyniesienie i przewiezienie starych szaf z pomieszczeń biurowych siedziby Zamawiającego do punktu selektywnego odbioru odpadów.
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa i montaż mebli w zabudowie
Dodano: 2024-04-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-04-08 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-03-27 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Odolanowie wraz z akcentami wizualnymi wnętrz
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-02 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-09