Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia noclegowni i ogrzewalni przy ul. Kupieckiej 15 i ul. Kaczorowej 39 w Warszawie z podziałem na części: Część I: dostawa mebli Część II: dostawa sprzętu AGD i RTV oraz urządzeń biurowych Część III: dostawa zastawy stołowej Część IV: dostawa pralek i suszarek przemysłowych Część V: dostawa 4 zestawów komputerowych

Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-833 Warszawa, ul. Lipińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 599 71 00 , fax. 22 599 71 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Lipińska 2
    01-833 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 599 71 00, fax. 22 599 71 01
    REGON: 14931762000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wcpr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia noclegowni i ogrzewalni przy ul. Kupieckiej 15 i ul. Kaczorowej 39 w Warszawie z podziałem na części: Część I: dostawa mebli Część II: dostawa sprzętu AGD i RTV oraz urządzeń biurowych Część III: dostawa zastawy stołowej Część IV: dostawa pralek i suszarek przemysłowych Część V: dostawa 4 zestawów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia noclegowni i ogrzewalni przy ul. Kupieckiej 15 i ul. Kaczorowej 39 w Warszawie z podziałem na części: Część I: dostawa mebli Część II: dostawa sprzętu AGD i RTV oraz urządzeń biurowych Część III: dostawa zastawy stołowej Część IV: dostawa pralek i suszarek przemysłowych Część V: dostawa 4 zestawów komputerowych 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV. Dla Części I (dostawa mebli): 39100000-3 Meble 39130000-2 Meble biurowe 39140000-5 Meble domowe 39141400-6 Kuchnie do zabudowy 39143112-4 Materace 39150000-8 Różne meble i wyposażenie Dla Części II (dostawa sprzętu AGD i RTV oraz urządzeń biurowych): 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39711000-9 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 30232110-8 Drukarki laserowe 31521100-5 Lampy na biurko 32324600-6 Telewizory cyfrowe Dla Część III (dostawa zastawy stołowej): 39221200-9 Zastawa stołowa 39221100-8 Zastawa kuchenna Dla Część IV (dostawa pralek i suszarek przemysłowych): 42716000-8 Maszyny do prania, czyszczenia na sucho i suszenia 42716120-5 Pralki 42716200-0 Suszarki Dla Części V (dostawa 4 zestawów komputerowych): 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213300-8 Komputer biurkowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach Nr 5a (dla Części I), Nr 5b (dla Części II), Nr 5c (dla Części III), Nr 5d (dla Części IV), Nr 5e (dla Części V) do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania odpowiednich dokumentów normatywnych potwierdzających jakość i bezpieczeństwo użytkowania. Meble i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wszelkie wymogi przepisów dotyczących prawa dopuszczenia do użytkowania ich na terenie Unii Europejskiej oraz posiadać dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinny spełniać meble i urządzenia przed dopuszczeniem ich do użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest okazać na każde żądanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia wyposażenie należy traktować jako wyposażenie (asortyment) wzorcowe, spełniające minimalne wymagania. Urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia w Częściach I-II oraz IV-V musi być fabrycznie nowy i być wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostarczeniem Zamawiającemu. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia ma być kompletny, nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Przed podpisaniem protokołu odbioru Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania przez rzeczoznawcę dostarczonego wyposażenia pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Wyposażenie stanowiska pracy pracowników noclegowni i ogrzewalni w postaci wyposażenia wskazanego w Części I pod poz.: 4, 8, 9, 15, 16, 28, w Części II pod poz.: 14-16 oraz w Części V muszą być zgodne z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe przewidzianymi dla wyposażenia podstawowego, dodatkowego, pomocniczego w rozumieniu tegoż rozporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach