Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Krościenko nad Dunajcem.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Krościenko n. D ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko n.D, ul. Biały Potok 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2623449 , fax. 18 2623449
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Krościenko n. D
    ul. Biały Potok 1 1
    34-450 Krościenko n.D, woj. małopolskie
    tel. 18 2623449, fax. 18 2623449
    REGON: 49295700100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Krościenko nad Dunajcem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw oraz pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Krościenko nad Dunajcem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 częściach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (maksymalnie 4) na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 3. W skład zamówienia wchodzi: 1) Część nr I- Organizacja placów zabaw, 2) Część nr II- Dostawa wraz z montażem wyposażenia w celu dostosowania pomieszczeń, 3) Część nr III - Dostawa wraz z montażem wyposażenia, 4) Część nr IV - Dostawa wraz z montażem sprzętu ICT. 4. Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy został zawarty w załączniku nr 1A-1D do SIWZ. 5. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Nazwy materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. 6. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. 7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 9. Odpowiedzialność za uszkodzenie towaru w czasie transportu ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia lub jego część, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zadania, m.in. 1) urządzić teren prac, 2) zabezpieczyć roboty pod względem bhp - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie prac, 3) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), 4) przywrócić do stanu pierwotnego zajęty do realizacji zadania teren. 12. Wymagany okres gwarancji na wykonanie roboty przedmiotowego zamówienia wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 13. Miejsce realizacji zamówienia: 1) Szkoła Podstawowa w Grywałdzie, ul. Szkolna 29, 34-450 Krościenko n.D 2) Szkoła Podstawowa w Krościenku n.D, ul. Pienińska 2, 34-450 Krościenko n.D, 3) Szkoła Podstawowa w Krośnicy, ul. Ojca Leona 1, 34-450 Krościenko n.D w dniach pracy, tj. od poniedziałku do piątku. Dyrektorzy szkół potwierdzą dostawę na przygotowanych przez Wykonawcę protokołach dostawy. 14. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane protokoły dostawy poszczególnych części zamówienia dla poszczególnych szkół. 15. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 16. Wykonawca winien oświadczyć, że wyposażenie i sprzęt będące przedmiotem zamówienia posiada odpowiednie atesty i certyfikaty oraz je przekazać wraz z kartami gwarancyjnymi i instrukcjami obsługi (jeśli je posiadają) dyrektorom każdej z powyższych szkół. 17. Płatność za realizację zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktury VAT. 18. Zamawiający wystawi faktury na poszczególne zadania odrębnie w rozbiciu na poszczególne szkoły (1 faktura dotyczy dostaw dla 1 szkoły w danym zadaniu), na adres Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kroscienko-nad-dunajcem.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach