Przetargi.pl
Dostawa Wyposażenia medycznego do Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych w Słomnikach.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Zdrowia w Słomnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123882999, 123885101 , fax. 123881046
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Zdrowia w Słomnikach
    Kościuszki 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123882999, 123885101, fax. 123881046
    REGON: 357372498
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Wyposażenia medycznego do Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych w Słomnikach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia medycznego do Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych w Słomnikach. 1. Zakres zamówienia obejmuje fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad technicznych i prawnych wraz z transportem oraz montażem do Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych w Słomnikach. 2. Urządzenia wymagające podłączenia do sieci elektrycznej, wod-kan należy podłączyć do istniejących podejść. 3. Zaoferowane sprzęty i urządzenia muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 4. Wszystkie urządzenia i sprzęty muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Wyposażenie medyczne musi nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ustawieniu w wyznaczonym pomieszczeniu. 6. W zakres zamówienia wchodzi również usunięcie wszelkich powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów i nieczystości. 7. Kolor wyposażenia zostanie ustalony po podpisaniu umowy z Przedstawicielem Zamawiającego. 8. Cena winna uwzględniać koszty transportu i montażu sprzętu. 9. Możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim złożeniu wniosku do Zamawiającego. 10. Budynek Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych w Słomnikach jest budynkiem nowymi nieużytkowanym montaż wyposażenia należy przeprowadzić w taki sposób aby nie powstały zniszczenia zabrudzenia ścian posadzki itp. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach –Specyfikacja sprzętu 12. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych/naprawczych w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia telefonicznego/e-mailowego/pisemnego/faksowego w przeciwnym wypadku naliczone zostaną kary umowne zgodnie z § 11 umowy. 13. W przypadku przedłużającej się naprawy sprzętu powyżej 14 dni Wykonawca na Wniosek Zamawiającego zapewni sprzęt zastępczy o jakości i parametrach nie gorszych niż zakupiony (naprawiany) sprzęt. 14. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji- drugie kryterium oceny ofert. 15. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny obejmujący sprzęt objęty zamówieniem wymagający okresowych przeglądów serwisowych. Serwis będzie obejmował zaoferowany w ofercie okres w trakcie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. Wszystkie koszty związane z serwisem przez okres zaoferowanej gwarancji będzie ponosił Wykonawca, Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych kosztów. 16. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie wywiązywał się z serwisowania urządzeń w czasie trwania gwarancji Zamawiający wykona wymagane przeglądy, a kosztami obciąży Wykonawcę. 17. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia modeli oferowanego wyposażenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2.Ustala się wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 80 8614 0001 0000 0000 3056 0001 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg Nazwa zamówienia: Dostawa Wyposażenia medycznego do Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych w Słomnikach. - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 2. Do oferty należy dołączyć specyfiki wszystkich zamawianych urządzeń/sprzętu-23 załączniki

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach