Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia meblowego i gospodarczo-sanitarnego do budynku B , C+F w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie,

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6582011 , fax. 012 6581081
  • Data zamieszczenia: 2015-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
    ul. Wielicka 265 265
    30-663 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6582011, fax. 012 6581081
    REGON: 35137588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.usdk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia meblowego i gospodarczo-sanitarnego do budynku B , C+F w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia meblowego i gospodarczo-sanitarnego do budynku B , C+F w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie 3.2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39.10.00.00-3 meble 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera FORMULARZ CENOWY załącznik nr 3 do SIWZ, oraz wymagania techniczne wyposażenia załączone do SIWZ załączniki 3/1-3/44 3.4. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni. 3.5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , zgodny z opisem, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3.6. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , zgodny z opisem, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3.6 Większość mebli stanowi uzupełnienie istniejącego wyposażenia (wykonanego w roku 2015) w związku z czym istnieje bezwzględna konieczność wykonania dodatkowych mebli z materiałów (płyty, zawiasy, nogi, uchwyty) z których wykonano meble w danych pomieszczeniach. Meble uzupełniające nie wykonane w technologii i z materiałów jak wcześniej wykonane w danych pomieszczeniach nie będą przyjęte przez Zamawiającego. W celu identyfikacji zastosowanych materiałów Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną dla oferentów w dniu 10.09.2015 godz.11:00 3.7.Kolorystyka i wzory zastosowanych materiałów w tym w szczególności okleiny meblowe oraz tkaniny obiciowe do uzgodnienia z Zamawiającym, Zamawiający przewiduje zastosowanie w zamówieniu kilku różnych kolorów i wzorów materiałów okleinowych i obiciowych. 3.8. Wymagana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. 3.9. W przypadku konieczności wykonania prac adaptacyjnych w wyniku zaoferowania urządzeń i sprzętu o innych gabarytach lub zasileniach niż przewidziane projektem technicznym Wykonawca wykona je na własny koszt. 3.10. Zaoferowane meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości zgodnie z normami: PN-EN 14073-2:2006Meble biurowe Meble do przechowywania-Część 2 Wymagania bezpieczeństwa; PN-EN 527-2:2004 Meble biurowe Stoły robocze i biurka-Część 2; PN-EN 14074:2006 Meble biurowe Stoły, biurka i meble do przechowywania 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji max 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.usdk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach