Gmina Kocmyrzów-Luborzyca ogłasza przetarg
- Adres: 32-010 Luborzyca, Jagiellońska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 871 410, , fax. 123 871 410
- Data zamieszczenia: 2020-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca
Jagiellońska 7
32-010 Luborzyca, woj. małopolskie
tel. 123 871 410, , fax. 123 871 410
REGON: 53771100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DO DWÓCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GMINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do dwóch placówek oświatowych, tj. Szkoły Podstawowej w Łuczycach oraz Szkoły Podstawowej w Goszycach. Budynki w których mieszczą się niniejsze placówki zostały rozbudowane o nowe pomieszczenia szkolne oraz sale gimnastyczną. Przedmiot zamówienia obejmuje głównie dostawę wyposażenia meblowego wraz z dodatkowym asortymentem, tj. w szczególności obejmującym: rolety na okna, tabliczki na drzwi, tablice korkowe, dywaniki, itp. asortyment. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowo dostawę wraz z montażem wyposażenia oraz dodatkowego asortymentu objętego przedmiotowym postępowaniem przetargowym. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części przedmiotu zamówienia, tj. I cz. przedmiotu zamówienia realizowana jest pn: Dostawa wyposażenia meblowego do Szkoły Podstawowej w Łuczycach oraz II cz. przedmiotu zamówienia realizowana jest pn: Dostawa wyposażenia meblowego do Szkoły Podstawowej w Goszycach. Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, a także poniższe zapisy niniejszego ogłoszenia w zakresie realizowanych poszczególnych części przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia warunków udziału, nie wymaga złożenia do oferty oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa jednak oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia, druk dla każdej z części przedm.zam. stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca składa ofertę na przygotowanym do tego specjalnie druku (odpowiedni druk formularza oferty dla danej części przedmiotu zamówienia), stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Wykonawca załącza do oferty: kosztorys ofertowy wykonania przedmiotu zamówienia, w oparciu o który rozliczane będzie zamówienie /kosztorys składa się na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik do formularza oferty - dla danej części przedmiotu zamówienia. 4. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania, w sytuacjach opisanych w SIWZ (np.: wspólne ubieganie się o zamówienie). 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu dot. braku podstaw do wykluczenia, odpowiednie druki oświadczenia dla danej części przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ . 6. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu, odpowiednie druki oświadczeń dla danej części przedmiotu zamówienia stanowią załącznik do SIWZ . 7. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 w/w ustawie, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 w/w ustawie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Druki oświadczeń, dla danej części przedmiotu zamówienia, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowią załączniki do SIWZ. Wykonawca wybrany do realizacji przedmiotu zamówienia przed podpisaniem umowy zobowiązany jest również złożyć Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w XIV grupie tematycznej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-12-29 - Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-10-25 - Zakup i dostawa wyposażenia Klubu Płaszów – nowej filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
Dodano: 2023-10-03 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w Małopolskim Zespole Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu” – dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia pracowni stomatologicznej
Dodano: 2023-09-15 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym – Etap III: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
Dodano: 2023-08-23 - DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla obiektów sportowych Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnowie
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa mebli wraz z montażem (DFP.271.26.2023.KK)
Dodano: 2023-06-12 - Zakup modułów recepcyjnych na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023
Dodano: 2023-06-09