Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia meblowego dla UDT

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia meblowego dla UDT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienia mebli biurowych, mebli wnękowych oraz mebli nietypowych w siedzibach Urzędu Dozoru Technicznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: demontaż, wyniesienie, wywiezienie i utylizację starego wyposażenia meblowego przeznaczonego do likwidacji (wg. uznania upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego) z pomieszczeń, w których będą montowane nowe meble w siedzibach UDT wymienionych w załączniku nr 10 do SIWZ będącym załącznikiem nr 4 do wzoru umowy. 3. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania. Dostawa powinna być awizowana właściwej jednostce UDT faksem lub telefonicznie na minimum 5 dni roboczych przed datą dostawy. 4. Dokładne wymiary, kolory i kształty mebli, wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ Wykonawca powinien uwzględnić (na miejscu) w siedzibach jednostek UDT, dokonując wizji lokalnej i pomiarów z natury, po podpisaniu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej w siedzibach UDT przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że dostarczony przedmiot zamówienia spełnia aktualne wymagania określone w Polskich Normach oraz posiadają atesty lub certyfikaty zgodności z PN i CE. 7. Przywołane w załączniku nr 9 do SIWZ będący załącznikiem nr 3 do wzoru umowy - modele mebli oraz producenci są doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia, możliwe jest zaoferowanie przedmiotów równoważnych. 8. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem zachowania parametrów określonych w Specyfikacji mebli i rozdzielniku adresowo-ilościowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości. 9. Jeżeli w załączniku nr 9 do SIWZ tj. Specyfikacji mebli i rozdzielnika adresowo-ilościowego, wpisano konkretny asortyment lub słowo równoważne lub inne słowo o takim znaczeniu, Wykonawca ma obowiązek podać w formularzu cenowym (w kolumnie asortyment) konkretną nazwę tego asortymentu oraz symbol oferowanego produktu. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku braku wpisania nazwy asortymentu Zamawiający uzna, że zaoferowano asortyment określony w ww. załączniku. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu całkowitej gwarancji jakości mebli będących przedmiotem umowy na okres 24 miesięcy, a na systemy jezdne drzwi przesuwnych w szafach wnękowych 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, przy czym udzielona gwarancja, nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja producenta. 11. Miejsce wykonania zamówienia: jednostki Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie podanymi adresami wyszczególnionymi w załączniku nr 10 będącym jednoznacznie załącznikiem nr 4 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Szczegółowe terminy dostaw oraz miejsca dostaw Wykonawca każdorazowo uzgadnia z upoważnionym przedstawicielem UDT, zgodnie z umową. 13. Dostawy będą wykonywane w godzinach pracy Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach