Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia meblowego dla placówki opiekuńczo-wychowawczej wsparcia dziennego w Świnoujściu, przy ul. Hołdu Pruskiego 11, Centrum Pomocy i Wsparcia w Zakresie Uzależnień w Świnoujściu, przy ul. Hołdu Pruskiego 13 i schroniska dla osób bezdomnych w Świnoujściu, przy ul. Portowej 10 . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz, takich jak: biurka, krzesła, szafy, regały, wieszaki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391411003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykażą, że wykonali należycie w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez pojedyncze zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie, dostawę mebli, o wartości co najmniej 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Realizacja zadania powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami potwierdzającymi jego właściwe wykonanie (np. referencjami od zamawiającego, itp.). Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ. 2) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ/WZD/ZP/340/02/2009.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. -Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednego zadania o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia jak określono w punkcie 8.1.1) SIWZ. Wykaz powyższego zadania, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty Wykazie zadań sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Realizacja tych zadań winna być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od zamawiających te dostawy) potwierdzającymi ich wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia magazynów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 55/WOG/D/Sł. T iRW/16
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia magazynowego- automatycznego regału magazynowego wraz z montażem na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 48/WOG/D/Lotnisk./16
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa wyposażenia magazynów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy: 23/WOG/D/Sł.TiRW/16
Dodano: 2016-04-06 - ZAKUP I DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM REGAŁÓW ORAZ PRZYMIERZALNI NA POTRZEBY JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4340 ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU (CPV 39141100-3, 44112300-1 )
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa i montaż regałów paletowych oraz wspornikowych dla ZSLP w Białogardzie
Dodano: 2014-12-11 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM REGAŁÓW W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JW. 4340 W SZCZECINIE
Dodano: 2014-11-13 - ZAKUP REGAŁÓW MAGAZYNOWYCH I USŁUGA MONTAŻU REGAŁÓW W MAGAZYNACH
Dodano: 2014-11-04 - Dostawa wraz z montażem regałów.
Dodano: 2014-10-27 - Dostawa regałów magazynowych (sprawa 10/13)
Dodano: 2013-09-13 - 1. Zakup i dostawa fabrycznie nowych szaf metalowych oraz regałów magazynowych dla Komisariatu Policji Dąbie, mieszczącego się w Szczecinie przy ul. Pomorskiej 15 wraz montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawcy
Dodano: 2011-08-30