Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia meblowego dla placówki opiekuńczo-wychowawczej wsparcia dziennego w Świnoujściu, przy ul. Hołdu Pruskiego 11, Centrum Pomocy i Wsparcia w Zakresie Uzależnień w Świnoujściu, przy ul. Hołdu Pruskiego 13 i schroniska dla osób bezdomnych w Świnoujściu, przy ul. Portowej 10 .

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia meblowego dla placówki opiekuńczo-wychowawczej wsparcia dziennego w Świnoujściu, przy ul. Hołdu Pruskiego 11, Centrum Pomocy i Wsparcia w Zakresie Uzależnień w Świnoujściu, przy ul. Hołdu Pruskiego 13 i schroniska dla osób bezdomnych w Świnoujściu, przy ul. Portowej 10 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz, takich jak: biurka, krzesła, szafy, regały, wieszaki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391411003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykażą, że wykonali należycie w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez pojedyncze zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie, dostawę mebli, o wartości co najmniej 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Realizacja zadania powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami potwierdzającymi jego właściwe wykonanie (np. referencjami od zamawiającego, itp.). Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ. 2) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ/WZD/ZP/340/02/2009.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. -Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednego zadania o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia jak określono w punkcie 8.1.1) SIWZ. Wykaz powyższego zadania, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty Wykazie zadań sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Realizacja tych zadań winna być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od zamawiających te dostawy) potwierdzającymi ich wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach