Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kontener mobilny 4-szufladowy 40x50x65 szt. 4 2. Szafa ubraniowa 50x60x200 szt. 1 3. Dostawka półokrągła 120x40x75 na 2 nogach szt. 1 4. Biurko 140x60x75 szt. 3 5. Szafka wisząca 120x30x60 szt. 1 6. Regał 80x38x200 szt. 3 7. Fotel obrotowy szt. 3 8. Krzesło szt. 2 9. Tablica korkowa 100x60 szt. 3 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; Regały magazynowe skrecane wys 200cm szer 90cm głębokość 40cm max obciążenie na półkę 150kg 4 półki, szt.7 Szczegółowy opis w załaczniku nr 2 do SIWZ.; Krzesło Biurowe z wyraźnie profilowanym ergonomicznym siedziskiem i oparciem oraz b.dobrym mechanizmem sztuk 9 Ergonomiczne krzesło biurowe z wyraźnie profilowanym siatkowym oparciem oraz tapicerowanym siedziskiem i synchronicznym (aktywnym) mechanizmem, sztuk 2 Ergonomiczne krzesło biurowe z rewelacyjnym profilem siedziska oraz oparcia, sztuk 1 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.; Doposażenie pokoju socjalnego w budynku administracyjno_szkoleniowym 1. szafka stojąca 60x65x85 (gł x szer x wys) - 1 szt drzwi uchylne, 1 półka, blat kuchenny 2. szafka wisząca 32x65x72 - 1 szt 2 półki Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; 1. Stół warsztatowy szt. 2. 2. Szafa metalowa szt. 1. Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; stoliki 130x80x75 szt.5 stoliki 138x80x75 szt.2 krzesła 54,5x42,5x82 szt.9 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; 1. Biurko proste 130x70x75 szt. 4 2. Fotel biurowy obrotowy szt. 4 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.; Wyposażenie laboratoriów H-95 i H-96 (meble) obejmujące: H-95: 1. Kontener mobilny z szufladami 50x50x75 szt. 5 2. Szafka mobilna 80x50x75 szt. 3 3. Szafka wisząca otwarta 80x30x72 szt. 3 4. Szafka wisząca 80x32x72 szt. 6 5. Stół narożny lewy 150x150x90 szt. 1 6. Stół narożny prawy 150x140x90 szt. 1 7. Stół 140x70x90 szt. 3 8. Stół 200x60x90 szt. 1 9. Zabudowa pod zlewozmywak 145x60x90 szt. 1 + zlewozmywak dwukomorowy wpuszczny w blat szt. 1 10. Ociekacz laboratoryjny 45x63 szt. 2 H-96: 1. Biurko 115x70x90 szt. 2 2. Biurko 115x70x90 szt. 2 3. Biurko 140x60x90 szt. 2 4. Szafka wisząca 70x32x72 szt. 5 5. Półka wisząca 180x25x3,6 szt. 2 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; Fotel obrotowy - skóra dwoina kolor czarny - szt. 1 Szczegółowy opis w zał. nr 2 do SIWZ; 1. Szafa przesuwna aktowa 290x51x267 szt.1 2. Fortel obrotowy biurowy szt. 2 3. Biurko prawe 160x120x72 szt. 1 4. Biurko lewe 160x120x72 szt. 1 5. Kontener mobilny z 4 szufladami 43x60x60h sz. 2 6. Listwy odbojowe na ścianę szt. 2 157x44,5 - szt. 2 7. Krzesło biurowe szt. 2 Szczegółówy opis w załączniku nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach