Miasto Łańcut ogłasza przetarg
- Adres: 37100 Łańcut, Plac Sobieskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 172 252 202 , fax. 172 252 021
- Data zamieszczenia: 2018-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łańcut
Plac Sobieskiego 18
37100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 172 252 202, fax. 172 252 021
REGON: 69058175500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lancut.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia: mebli, prasy do odbijania z matryc, stołu do nakładnia farby, sprzętu fotograficznego oraz digestorium do Miejskiego Domu Kultury w Łańcucie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia: mebli, prasy do odbijania z matryc, stołu do nakładania farby, sprzętu fotograficznego oraz digestorium do Miejskiego Domu Kultury w Łańcucie. Zamówienie podzielone zostało na części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie Podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi (jeżeli dotyczy - składane wraz z ofertą): 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja - w Formularzu Oferty. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą). 6. Wadium – dokument potwierdzający wniesienie wadium ( składany wraz z ofertą)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kamieniu
Dodano: 2024-07-03 - Dostawa mebli i wyposażenie mieszkania treningowego w związku z projektem pn.: „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej”
Dodano: 2024-07-03 - „Zakup mebli do Centrum Kultury Gminy Markowa”
Dodano: 2024-03-12 - „Zakup nowego wyposażenia dla Centrum Kultury Gminy Markowa”
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa wyposażenia mieszkań związku z realizacją projektu pn.: „Zakup lokali mieszkalnych, ich wykończenie i wyposażenie".
Dodano: 2023-08-28 - Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych
Dodano: 2023-04-05 - Zakup wyposażenia w ramach realizowanego projektu "Równe szanse dla wszystkich" - poprawa dostępności szkół w Gminie Osiek Jasielski
Dodano: 2023-03-21 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka oraz przedszkola w Mrowli
Dodano: 2021-03-01 - Dostawa mebli do Zagrody Garncarskiej w Medyni Głogowskiej
Dodano: 2021-03-01 - Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do budynku Anna w Rymanowie Zdroju.
Dodano: 2021-01-15