Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8332021 , fax. 046 8333228
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa
ul. Pomologiczna 18 18
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 046 8332021, fax. 046 8333228 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia laboratoryjnego - meble i dygestorium - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do ISK fabrycznie nowego wyposażenia laboratoryjnego, a w szczególności: mebli laboratoryjnych i krzeseł (pakiet nr 1 i 2) oraz pakiet nr 3 dygestorium, opisanych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczone meble, krzesła i dygestorium należy objąć pełną gwarancją przez okres 3 lat. 2. Dokonywanie napraw gwarancyjnych dostarczonych mebli i dygestorium odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. 3. Błędnie dostarczone meble i dygestorium zostaną wymienione na koszt Wykonawcy. 4. Termin usunięcia wad: Pakiet nr 1 i 2: do 28 dni. Pakiet nr 3: do 14 dni a wad szczególnie uciążliwych: 3 dni. 5. Terminy montażu mebli należy ustalać z Zamawiającym, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 6. Przed wykonaniem mebli Wykonawca dokona szczegółowych pomiarów pomieszczeń i dostosuje do nich wymiary mebli. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: dostarczenia mebli i dygestorium do wskazanych budynków i pomieszczeń, wniesienia mebli do pomieszczeń, montażu, ustawienia z wypoziomowaniem i ustalenia wysokości, skręcenia wskazanych mebli ze sobą, wykonania otworów we wskazanych miejscach, podłączenia dygestorium do instalacji: wod.-kan., elektrycznej, wentylacji, uruchomienia, itp. 8. Wyznaczenie osoby do kontaktu z Zamawiającym w celu koordynacji prac podczas realizacji zamówienia. Miejsce dostawy: Pakiet nr 1 i Pakiet nr 3 - ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice (Gmach Główny) -Laboratorium Rizosfery - II piętro, Pakiet nr 2 - ul. Reymonta 20, 96-100 Skierniewice - Pracownia Przechowalnictwa - parter - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj.: - wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na: dostawie mebli laboratoryjnych i krzeseł do laboratoriów o wartości minimum: dla Pakietu nr 1 - 120.000,-zł brutto każda, dla Pakietu nr 2 - 50.000,-zł brutto każda, dostawie dygestoriów o wartości minimum 60.000,-zł brutto każda (trzy różne dostawy) dla Pakietu nr 3; - zapewniają serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 2 i 3 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe warunki musi spełnić każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty, opisane w części 9 specyfikacji. Niespełnienie wymaganych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum trzy dostawy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Jako odpowiadające swoim rodzajem, Zamawiający uzna dostawy, polegające na: - dostawie mebli laboratoryjnych i krzeseł do laboratoriów o wartości minimum: dla Pakietu nr 1 - 120.000,-zł brutto każda, dla Pakietu nr 2 - 50.000,-zł brutto każda; - dostawie dygestorium o wartości minimum 60.000,-zł brutto każda (trzy różne dostawy) dla Pakietu nr 3; 4. Wykaz części zamówienia powierzony podwykonawcy/om - załącznik nr 5 (jeśli dotyczy); 5. Oświadczenie, że dostarczone meble spełniają warunki określone w normach PN, PN-EN, CE - załącznik nr 6. 6. Foldery lub katalog i opisy techniczne zawierające dane umożliwiające porównanie oferowanych mebli, krzeseł, dygestoriów z wymaganiami SIWZ (w języku polskim); 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 9.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 - składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 - składają wszyscy Wykonawcy wspólnie, - pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. c) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum. 10. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Meble laboratoryjne
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa dygestoriów laboratoryjnych dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa dygestoriów laboratoryjnych dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2015-06-24 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Kliniki Immunologii, Reumatologii i Alergii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa wyposażenia laboratorium
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa wyposażenia laboratoryjnego (mebli)
Dodano: 2014-03-18 - Dostawa wyposażenia laboratoryjnego (mebli)
Dodano: 2013-12-30 - Dostawa mebli laboratoryjnych oraz dygestorium na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi.
Dodano: 2013-09-04 - Dostawa wyposażenia meblowego: Pakiet 1 - meble laboratoryjne i dygestorium Pakiet 2 - meble biurowe
Dodano: 2013-08-29 - Dostawa mebli laboratoryjnych oraz dygestorium do pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Immunologii Doświadczalnej UM w Łodzi
Dodano: 2013-08-14