Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2610709 , fax. 108 2610708
- Data zamieszczenia: 2010-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
ul. Kokoszków 71 71
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 2610709, fax. 108 2610708
REGON: 49272240400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia laboratorium Instytutu Ochrony Środowiska. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia laboratorium Instytutu Ochrony Środowiska wraz z jego montażem i uruchomieniem. W skład dostawy wchodzą: 1. Stół laboratoryjny wyspowy na 16 stanowisk - 1 szt. 2. Dygestorium chemiczne - przeszklone o szerokości 1000x(700-900)x(2000-2500) mm - 2 szt. 3. Stoły wagowe - 2 szt, każdy o wymiarze co najmniej 1000x600x800 mm, z szafką pełną z szufladą. 4. Szafa laboratoryjna do doraźnego przetrzymywania chemikaliów, o wymiarach 800x(500-800)x(1800-2000) mm - 1 szt. 5. Szafa laboratoryjna o wymiarach (800-1000)x(500-700)x(1800-2000) mm, - 2 szt. 6. Szafa na szkło laboratoryjne - 1 szt. 7. Stoliki studentów o wymiarach co najmniej (800-900)x(600-700)x750mm, - 20 szt. 8. Szafki odzieżowe (2 lub 3 szt) łącznej szerokości 1500-2100 mm i głębokości co najmniej 550 mm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppwsz.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych - KC-zp.272-330/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa 50 sztuk krzeseł biurowych i 10 sztuk foteli komputerowych dla UCI. KC-zp.272-302/16.
Dodano: 2016-06-28 - wykonanie, dostawa i montaż mebli w laboratorium komputerowym KIG - KC.zp-272-77/16.
Dodano: 2016-04-15 - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Centrum Energetyki (część Dydaktyczno-Badawcza) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zakup aparatury naukowo-badawczej z zakresu energetyki wraz z zagospodarowaniem przestrzeni i robotami budowlanymi KC-zp.272-87/16
Dodano: 2016-03-11 - zakup i dostawa specjalistycznych mebli warsztatowych do wyposażenia laboratorium - KC-zp.272-16/16
Dodano: 2016-01-22 - dostawa mebli laboratoryjnych do pomieszczeń dydaktycznych KAiIB wraz z montażem (Budynek B1 lab. 315A i 317 A) - KC-zp.272-623/15
Dodano: 2015-11-23 - dostawa 2 sztuk dygestoriów laboratoryjnych wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej, wodnej i gazowej dla WGGiOŚ KC-zp.272-535/15
Dodano: 2015-10-06 - dostawę 2 szt. szaf metalowych skrytkowych z drzwiami z plexi, 2 szt. szaf metalowych narzędziowych oraz 2 szt. kluczy typu MASTER - KC-zp. 272-506/15
Dodano: 2015-09-29 - dostawa dygestorium szczelinowego do stanowiska badawczego
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa i instalacja mebli laboratoryjnych oraz mebli dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-18/15
Dodano: 2015-06-17