Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia kuchni - edycja 2.

Gmina Bytom ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Parkowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. + 48 32 78 68 301
  • Data zamieszczenia: 2023-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom
    Parkowa 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. + 48 32 78 68 301
    REGON: 276255269
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia kuchni - edycja 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni (zakup, transport i wniesienie do wskazanego pomieszczenia oraz montaż kuchenek gazowo-elektrycznych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu) do 9 placówek oświatowych, tj.: 1) Przedszkola Miejskiego nr 2, ul. Sądowa 5 w Bytomiu 2) Przedszkola Miejskiego nr 4, ul. Prusa 35 w Bytomiu3) Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8, ul. Wrocławska 44 w Bytomiu4) Przedszkola Miejskiego nr 18, ul. Piłsudskiego 24 w Bytomiu5) Przedszkola Miejskiego nr 25, ul. Olejniczaka 9 w Bytomiu6) Przedszkola Miejskiego nr 30, ul. Czarnieckiego 6 w Bytomiu7) Przedszkola Miejskiego nr 52, ul. Tysiąclecia 5 w Bytomiu8) Przedszkola Miejskiego nr 53, pl. Witkiewicza 2 w Bytomiu9) Przedszkola Miejskiego nr 59 , ul. Łużycka 12b w Bytomiu.2. Dostawa, o której mowa powyżej, obejmuje:1) piekarnik elektryczny parowy – w ilości 7 szt.2) kuchnię gazowo-elektryczna w ilości – w ilości 9 szt.3) stół ze zlewem dwukomorowym i z systemem kanalizacyjnym – w ilości 4 szt.4) maszynkę do mielenia mięsa – w ilości 8 szt.5) gofrownicę podwójną – w ilości 9 szt.6) blender ręczny – w ilości 9 szt.7) kuter – w ilości 9 szt.8) mikser planetarny – w ilości 9 szt.9) robot gotujący – w ilości 9 szt.10) wyciskarkę wolnoobrotową – w ilości 18 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot umowy co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych dla sprzętu dostarczonego do danego przedszkola, od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez dane przedszkole.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Postępowanie nie zostało podzielone na części z przyczyn ekonomicznych; zamówienie większej ilości sprzętu u jednego Wykonawcy stwarza możliwość uzyskania niższych cen. Ponadto, Zamawiający nie podzielił postępowania na części, ponieważ zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest finansowane ze środków Budżetu Obywatelskiego, a podział postępowania na części wiązałby się z ryzykiem niezrealizowania zamówienia w pełnym jego zakresie, z uwagi na zagrożenie np. braku ofert na wszystkie części postępowania. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że niniejsze zamówienie jest jedną z części, stanowiących odrębne postępowania na dostawę sprzętu kuchennego. Wartość udzielanego zamówienia oszacowana została na poziomie nie przekraczającym „progu unijnego”. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach