Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sedziszow-mlp.pl/15216,15217/15217/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia kącików tematycznych w ramach zadania „Dostawa sprzętu, wyposażenia i budowa placu zabaw dla oddziału przedszkolnego Szkoły Podstawowej w Czarnej Sędziszowskiej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż łącznie 10 pozycji, w tym 9 pozycji regałów do kącików tematycznych szczegółowo opisanych w Załączniku nr 5 do SIWZ oraz krzesełek z tworzywa sztucznego. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, bezpieczne dla dzieci, dostosowane do wymagań ergonomii i posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach przedszkolnych. Wszystkie elementy muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych. Należy przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane regały muszą te zagrożenia likwidować). Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy zamówienia muszą być stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Szczegółowy opis zamówienia - Formularz cenowy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ, 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych, 6. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem pierwszego wyposażenia pomieszczeń Gminnego Żłobka w Krajowicach
Dodano: 2024-07-08 - Budowa przedszkola i żłobka w Boguchwale na Osiedlu Gaj - dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa wraz z montażem pierwszego wyposażenia w ramach zadania budowa przedszkola gminnego
Dodano: 2022-08-01 - Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem
Dodano: 2020-07-23 - Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem Część 2: Dostawa pomocy specjalistycznych do gabinetu integracji sensorycznej oraz gimnastyki korekcyjnej Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych Część 4: Dostawa sprzętu elektronicznego, AGD i teleinformatycznego
Dodano: 2020-05-28 - „Wyposażenie Przedszkola Samorządowego w Oleszycach”
Dodano: 2019-11-14 - „Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu.
Dodano: 2019-04-12 - „Dostawa mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Przeworsk”.
Dodano: 2018-07-19 - Dostawa i montaż wyposażenia dla pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych, usytuowanych w budynku nowego Przedszkola nr 8 w Dębicy
Dodano: 2018-07-16 - Adaptacja pomieszczeń na „Klub dziecięcy Maluszek”, ul. Armii Krajowej 11, 36-030 Błażowa – dostawa wyposażenia
Dodano: 2018-07-10