Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu gminy Kutno

Gmina Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Witosa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 355 70 20 , fax. 243 557 021
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kutno
    ul. Witosa 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 355 70 20, fax. 243 557 021
    REGON: 61101574400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminakutno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu gminy Kutno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu gminy Kutno”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i rozruch (programowanie) elementów wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. 1.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na części: 1.2.1. CZĘŚĆ I: Odzież ochronna i sprzęt komunikacyjny; 1.2.1.1. Ubranie strażackie trzy częściowe bojowe; 1.2.1.2. Radiotelefon przenośny; 1.2.1.3. Radiotelefon nasobny; 1.2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań został przedstawiony w załączniku nr 5 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z zestawieniem wartości kosztorysowej. 1.2.2. CZĘŚĆ II: Odzież ochronna i sprzęt ratunkowy; 1.2.2.1. Hełm strażacki; 1.2.2.2. Buty strażackie; 1.2.2.3. Rękawice strażackie; 1.2.2.4. Parawan ochronny; 1.2.2.5. Zestaw klinów; 1.2.2.6. Wytwornica piany; 1.2.2.7. Agregat oddymiający; 1.2.2.8. Pompa zanurzeniowa; 1.2.2.9. Miernik - detektor wielogazowy; 1.2.2.10. Podpora ratownicza; 1.2.2.11. Wspornik progowy kątowy; 1.2.2.12. Defibrator; 1.2.2.13. Wąż pożarniczy tłoczny; 1.2.2.14. Aparat powietrzny; 1.2.2.15. Butle kompozytowe do aparatu powietrznego; 1.2.2.16. Narzędzia akumulatorowe; 1.2.2.17. Osłona na kierownicę; 1.2.2.18. Pirometr; 1.2.2.19. Rozpieracz kolumnowy. 1.2.2.20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań został przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z zestawieniem wartości kosztorysowej. 1.3. Dostarczone przedmioty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być: 1.3.1. produktami o wysokiej jakości spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, posiadające wszelkie atesty i certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami określonymi obowiązującym prawem dotyczącymi umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej, wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym spełniające wymagania techniczo-użytkowe zawarte w pkt. 1.10 rozporządzenia MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. 2010, Nr 85, poz. 553) zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania, odpowiednio oznaczone symbolem CE; 1.3.2. spełniać wymagania bezpieczeństwa i zagwarantować wyposażenie dobrej jakości wyrobów PN-EN, EN, posiadać świadectwa dopuszczenia CNBOP; CNBOP-PIN, Ex II 2 G Ex iad IIC T4 oraz PED/ISO 9809-2; CE-PED-F-WCA; 130-14-AUT; ISO 9809-2:2000, spełnia normę IP57; 1.3.3. sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku; 1.3.4. wolne od wad fizycznych i prawnych. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1.4.1. załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia; 1.4.2. rozruch urządzeń, programowanie; 1.4.3. ubezpieczenie wyposażenia na czas realizacji zamówienia. 2. Zamawiający wskazuje, że składając ofertę Wykonawca musi uwzględnić wytyczne w sprawie minimalnej gwarancji na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczone wyposażenie, prace montażowe, zamontowane urządzenia i wykorzystane materiały. 3. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją, tj. załącznikami stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 4. Wszelkie użyte w projektach, specyfikacjach technicznych odniesienia do norm mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych. 5. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp w takim przypadku dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze. 6. Wykonawca, który powołuje się na równoważne systemy odniesienia w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia jest obowiązany zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest: 6.1. wraz z ofertą złożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem atesty i certyfikaty, karty gwarancyjne lub inne dokumenty, dopuszczające dane materiały lub urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. lub 6.2. przed rozpoczęciem dostaw uzyskanie akceptacji Zamawiającego dostarczając odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty, dopuszczające dane materiały lub urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 7. Wykonawca po zawarciu Umowy, w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy, uzgodni z Zamawiającym harmonogram dostawy przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający zastosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje. 10. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji Przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Nomenklatura: 11.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 11.1.1. Część I: 11.1.1.1. 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa; 11.1.1.2. 32236000-6 – Radiotelefony; 11.1.2. Część II: 11.1.2.1. 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa; 11.1.2.2. 33182100-0 – Defibrylatory; 11.1.2.3. 42652000-7 – Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne; 12. Inwestycja realizowana jest ze środków własnych oraz dofinansowana ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1.1. na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 1.2. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca składa Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2 (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ); 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2 (załącznik nr 3 do SIWZ); 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach