Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i sprzętu do hali sportowej, basenu, pomieszczeń biurowych i warsztatowych oraz wyposażenia sanitarnego i BHP w ramach zadania: Rozbudowa infrastruktury szkolnej i sportowej we Włodawie.

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2012-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i sprzętu do hali sportowej, basenu, pomieszczeń biurowych i warsztatowych oraz wyposażenia sanitarnego i BHP w ramach zadania: Rozbudowa infrastruktury szkolnej i sportowej we Włodawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca załadunek, transport, wyładunek, ustawienie, montaż wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem wyszczególnionego poniżej dla każdej z 3 części zamówienia określonych poniżej, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Wszystkie towary objęte przedmiotem zamówienia mają spełniać wymagane przez prawo i określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymogi bezpieczeństwa i stosowne normy. Miejsce ich dostawy określono w ust. 2. Przez dostarczenie wyposażenia i sprzętu rozumie się dostarczenie, wniesienie, ustawienie, złożenie (np. meble) i zamontowanie wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem przez Wykonawcę w pomieszczeniach oraz miejscach wskazanych przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części: Część 1 - Dostawa wyposażenia do hali sportowej i pływalni, Część 2 - Dostawa wyposażenia do pomieszczeń biurowych i warsztatowych, Część 3 - Dostawa sprzętów, środków sanitarnych i BHP. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę części zamówienia od 1 do 3. Część 1 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem do hali sportowej i pływalni. 1. Drabinki gimnastyczne (z uchwytami) - 15szt. 2. Ławka gimnastyczna - 6 szt. 3. Materac gimnastyczny twardy - 6 szt. 4. Materac gimnastyczny miękki - 2 szt. 5. Obręcze do kosza - 2 szt. 6. Odskocznia - 1 szt. 7. Piłka do koszykówki - 10 szt. 8. Piłka do siatkówki - 10 szt. 9. Piłka nożna - 10 szt. 10. Piłka Lekarska 1 kg - 2 szt. 11. Piłka Lekarska 2 kg - 2 szt. 12. Piłka Lekarska 3 kg - 2 szt. 13. Piłka Lekarska 4 kg - 2 szt. 14. Piłka Lekarska 5 kg - 2 szt. 15. Siatka do siatkówki - 10 szt. 16. Sprzęt do unihokeja - 2 kpl. 17. Wózek na piłki - 1 szt. 18. Znaczniki piłkarskie - 20 szt. 19. Drążek gimnastyczny - 1 szt. 20. Kozioł gimnastyczny - 1 szt. 21. Słupki do siatkówki - 1 kpl. 22. Skrzynia gimnastyczna - 1 szt. 23. Tablica wyników świetlna - 1 szt. 24. Piłko-chwyty - 1 szt. 25. Boja ratownicza - 2 szt. 26. Deski pływackie - 40 szt. 27. Hantle do aerobiku w wodzie - 15 szt. 28. Deska do nauki pływania-ósemka - 20 szt. 29. Koło do nauki pływania - 10 szt. 30. Koło ratunkowe - 2 szt. 31. Kosz na makarony - 1 szt. 32. Krążki do wyławiania - 15 szt. 33. Makaron pływacki - 30 szt. 34. Maska nurkowa - 15 szt. 35. Pas wypornościowy - 32 szt. 36. Płetwy - 15 szt. 37. Fajka nurkowa - 15 szt. 38. Rzutka ratownicza - 2 szt. 39. Tyczka trenerska 2 m do nauki pływania - 2 szt. 40. Tyczka ratownicza 4 m - 2 szt. 41. Rękawki do pływania - 30 szt. 42. Zestaw ratownika ABC - 4 szt. 43. Zegar basenowy - 1 szt. 44. Wózek basenowy na sprzęt sportowy - 1 szt. 45. Czepki pływackie silikonowe - 20 szt. 46. Czepki pływackie lycry - 15 szt. 47. Czepki pływackie dziecięce silikonowe - 15 szt. 48. Leżanka - 1 szt. 49. Megafon - 1 szt. 50. Wózek dla niepełnosprawnych - 1 szt. 51. Zestaw ratownik R1- 1szt. 52. Apteczka z wyposażeniem - 1 szt. 53. Ubranie ratownika - 4 kpl. 54. Konstrukcja do koszykówki uchylna - 2szt. Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom sprzętów w załączniku nr 7. Część 2 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem do pomieszczeń biurowych i warsztatowych. 1. Biurko narożne - 2 szt. 2. Kontener biurowy szufladowy - 2 szt. 3. Kontener biurowy półkowy - 2 szt. 4. Biurko - 2 szt. 5. Biurko - 1 szt. 6. Szafa aktowa - 6 szt. 7. Szafa ubraniowa - 1 szt. 8. Szafa gospodarcza - 2 szt. 9. Stolik płytowy kwadratowy blat: 70x70 cm - 1 szt. 10. Stolik płytowy kwadratowy blat: 80x80 cm - 1szt. 11. Stół (80x80) - 1 szt. 12. Stół (120x80) - 1 szt. 13. Meble kuchenne: szafka pod zlewozmywak nakładany - 2szt., szafka kuchenna wisząca - 3 szt., szafka kuchenna stojąca z blatem - 2 szt., blat kuchenny pasujący do szafek. 14. Krzesła biurowe obrotowe - 6 szt. 15. Krzesła biurowe z możliwością ustawiania jednego na drugim - 25 szt. 16. Fotel biurowy - 2 szt. 17. Fotel gabinetowy - 1 szt. 18. Sofa 3 osobowa - 1 szt. 19. Krzesło - 24 szt. 20. Ławka szatniowa 1 m - 2 szt. 21. Ławka szatniowa 2 m - 7 szt. 22. Wieszak szatniowy jednostronny 2 m - 3 szt. 23. Wieszak szatniowy dwustronny 1 m - 1 szt. 24. Wieszak szatniowy dwustronny 2 m - 1 szt. 25. Wieszak szatniowy dwustronny 3 m - 1 szt. 26. Wieszak szatniowy naścienny 1 m - 2 szt. 27. Wieszak szatniowy naścienny 1,5 m - 2 szt. 28. Regał półkowy szer. 1 m - 5 szt. 29. Regał półkowy szer. 0,80 m - 2 szt. 30. Regał półkowy szer. 1,20 m - 4 szt. 31. Regał narzędziowy ocynkowany, metalowy - 1 szt. 32. Regał ze stali kwasoodpornej - 2 szt. 33. Stół warsztatowy - 1 szt. 34. Szafa BHP - 8 szt. 35. Wieszak stojący ubraniowy - 1 szt. 36. Wieszaki podwójne - 15 szt. 37. Tablica informacyjna korkowa - 1 szt. 38. Sejf kasjerski ognioodporny - 1 szt. 39. Czajnik - 2 szt. 40. Zlewozmywak - 2 szt. 41. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 42. Telewizor LCD - 1 szt. 43. Aparat fotograficzny - 1 szt. 44. Pług do odśnieżania - 1 szt. Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów i wyposażenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom w załączniku nr 8. Część 3 - wykaz sprzętu objętego zamówieniem, środków sanitarnych i BHP. 1. Dozownik do mydła w płynie - 27 szt. 2. Podajnik papieru toaletowego - 21 szt. 3. Szczotka do WC - 21 szt. 4. Podajnik ręczników papierowych - 7 szt. 5. Suszarki do rąk - 16 szt. 6. Suszarki basenowe ścienne do włosów - 3 szt. 7. Lustro - 29 szt. 8. Kosz na śmieci 5 l - 8 szt. 9. Kosz na śmieci 15 l - 68 szt. 10. Kosz na śmieci 25 l - 4 szt. 11. Półka łazienkowa - 22 szt. 12. Stolik do przewijania niemowląt - 1 szt. 13. Fartuch kwasoodporny - 1 szt. 14. Fartuch wodochronny - 1 szt. 15. Gumowce kwasoodporne - 2 szt. 16. Rękawice kwasozasadoodporne - 2 szt. 17. Ubranie kwasozasadoodporne - 2 szt. 18. Ubranie robocze - 3 szt. 19. Koszule robocze - 3 szt. 20. Kurtka ocieplana - 3 szt. 21. Obuwie robocze - 3 szt. 22. Drewniaki - 2 szt. 23. Okulary ochronne przeciwodpryskowe - 2 szt. 24. Osłona przeciwodpryskowa do twarzy - 1 szt. 25. Osłona przeciwodpryskowa nahełmowa do twarzy - 1 szt. 26. Kask ochronny - 2 szt. 27. Półmaska SECURA 2000 - 2 szt. 28. Pompa przelewowa do chemikaliów - 1 szt. 29. Gaśnica GP 4xABC - 4 szt. 30. Gaśnica 2 kg - 5 szt. 31. Instrukcje BHP : udzielania pierwszej pomocy - 5 szt., instrukcja ratowania i reanimowania topielców 1 szt. , instrukcja obsługi apteczki - szt. 2, tabliczki telefonów alarmowych - szt. 5, instrukcja ogólna przeciwpożarowa - szt. 5, instrukcja postępowania w przypadku oparzenia kwasem lub ługiem - szt. 1, instrukcja BHP przy pracy z kwasami - szt. 1. 32. Znaki ochrony przeciwpożarowej: hydrant wewnętrzny - 2 szt., gaśnica - 9 szt., przeciwpożarowy wyłącznik prądu - 2 szt., wyjście ewakuacyjne - 4 szt., droga ewakuacyjna - 8 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę w lewo - 2 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół w prawo - 2 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej w prawo - 8 szt., kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej w lewo - 8 szt., kierunek drogi ewakuacyjnej - 10 szt., wyjście - 2 szt., pierwsza pomoc- 2 szt. 33. Znaki zakazu: zakaz palenia - 2 szt., zakaz wstępu ze zwierzętami - 2 szt., zakaz spożywania alkoholu - 2 szt. 34. Oznaczenia: WC męski - 6 szt., WC damski - 6 szt., toaleta niepełnosprawnego - 3 szt., szatnia damska - 2 szt., szatnia męska - 2 szt., szatnia dla niepełnosprawnych - 1 szt., pomieszczenie gospodarcze - 6 szt., pokój socjalny - 1 szt., dyrektor - 1 szt., sekretariat - 1 szt., księgowość - 1 szt., recepcja - 2 szt., biuro - 1 szt., ratownik - 1 szt., zachowaj czystość - 16 szt., ciągnąć - 8 szt., pchać - 8 szt. Szczegółowy opis i parametry ww. sprzętów i wyposażenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Numery sprzętów w w niniejszym wykazie odpowiadają kolejnym numerom sprzętów w załączniku nr 9. UWAGA ! Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w ramach każdej części, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiajacemu wykaz sprzętu i wyposażenia zaoferowanego w ramach każdej części zamówienia z podaniem: parametrów i cech technicznych oraz cen jednostkowych poszczególnych pozycji wyposażenia składających się na cenę ofertową brutto. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Część 1 - załącznik nr 7 do SIWZ, Część 2 - załącznik nr 8 do SIWZ, Część 3 - załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Miejsca dostawy sprzętu objętego zamówieniem: hala sportowa MOSiR, basen, biuro MOSiR we Włodawie przy ul. Szkolnej 4. 3. Minimalny okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, zaś dla wyposażenia posiadającego karty gwarancyjne producenta okres wskazany w kartach gwarancyjnych, nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 4. Sprzęt i wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w opisie, w stosunku do których została wskazana nazwa producenta lub które mogą kojarzyć się z producentem-firmą, mogą zostać zastąpione odpowiednikami spełniającymi warunki zgodne z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi w zamówieniu. Wskazanie w opisie nazwy producenta służy tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Odpowiedniki powinny być równoważne pod względem parametrów technicznych, tzn. nie gorsze od wskazanych. Parametry techniczne sprzętu określono jako minimalne. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, służą jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Wartość wadium dla każdej części zamówienia wynosi odpowiednio: Część nr 1 - 1700,00 zł ( słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) Część nr 2 - 1500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część nr 3 - 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych ) 3. Wykonawca wnosi wadium dla każdej części zamówienia, na którą składa ofert, przed upływem terminu składania ofert do dnia 17.08.2012 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: w Banku PEKAO S.A. I O. we Włodawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego) o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). UWAGA ! Zamawiający zastrzega, że wadium wniesione w formie gwarancji - poręczenia musi zawierać zobowiązanie do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia nieodwołanie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o okolicznościach skutkujących zapłatą bez żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, a przede wszystkim bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancji-poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (Zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (Wykonawcy), oznaczenie gwaranta-poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji (poręczenia) 4) termin ważności gwarancji (poręczenia) nie krótszy niż do upływu terminu związania ofertą. 5) zobowiązanie gwaranta- poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 6) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 6. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): W dokumencie wadialnym należy wskazać, w imieniu jakich podmiotów (członków konsorcjum) wadium jest wnoszone. 11. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: b) www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach