GMINA GŁUSK ogłasza przetarg
- Adres: 20-388 Dominów, ul. Rynek 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81-75-18-760 , fax. 81-75-18-650
- Data zamieszczenia: 2024-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GŁUSK
ul. Rynek 1
20-388 Dominów, woj. lubelskie
tel. 81-75-18-760, fax. 81-75-18-650
REGON: 431019980 - Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Głusk” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznychPrzedmiotem zamówienia dla części 1 jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: karty pracy, pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, chemii, historii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 39162100-6 – pomoce dydaktyczne39162000-5 - pomoce naukowec) Miejsce dostawy:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040Świdnik; tel. 81 75 12 174 Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin; tel. 81 75 18 622Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin; tel. 81 75 00 924Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin; tel. 81 75 98 006Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).Część 2 zamówienia: Dostawa artykułów papierniczych i plastycznycha) Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest dostawa artykułów papierniczych i plastycznych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: kredek, farb, bloków rysunkowych, technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 39162100-6 – pomoce dydaktyczne30192000-1 – wyroby biurowe37822100-7- kredki44812300-8 – farby do celów szkolnychc) Miejsce dostawy:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 LublinSzkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 LublinSzkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 LublinSzczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).Część 3 zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowaniaa) Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest dostawa i montaż/instalacja sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: monitora, tabletów, projektora, urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.3 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30231300-0 – monitory ekranowe30213000-5 – komputery osobiste38652100-1 – projektory32342100-3 – słuchawki48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatycznec) Miejsce dostawy:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 LublinSzkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 LublinSzkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 LublinSzczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).Część 4 zamówienia: dostawa książeka) Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest dostawa książek do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: książek, podręczników, ćwiczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.4 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 22111000-1- podręczniki szkolne22830000-7 – zeszyty ćwiczeńc) Miejsce dostawy:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 LublinSzkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 LublinSzkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 LublinSzczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).Część 5 zamówienia: dostawa programów multimedialnych:a) Przedmiotem zamówienia dla części 5 jest dostawa programów multimedialnych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: multimedialnych programów logopedycznych, wspierających kompetencje emocjonalno- społeczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.5 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 48190000-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego39162100-6 – pomoce dydaktycznec) Miejsce dostawy:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 LublinSzkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 LublinSzkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 LublinSzczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).Część 6 zamówienia: dostawa gier planszowych i innycha) Przedmiotem zamówienia dla części 6 jest dostawa gier planszowych i innych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: gier terapeutycznych, gier planszowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.6 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 37524100-8 Gry edukacyjne37524200-9 Gry planszowec) Miejsce dostawy:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-074 Świdnik Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 LublinSzkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 LublinSzkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).Część 7 zamówienia: dostawa meblia) Przedmiotem zamówienia dla części 7 jest dostawa mebli do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebliSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.7 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 39100000-3 Meble39112000-0 Krzesła c) Miejsce dostawy:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 LublinSzkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 LublinSzkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 LublinSzczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).Część 8 zamówienia: dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego do ćwiczeńa) Przedmiotem zamówienia dla części 8 jest dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego do ćwiczeń do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: piłek do gry w siatkę, piłkę nożną, piłeczki do tenisa ziemnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.8 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 37451700-1 Piłki do piłki nożnej37452900-0 Piłki do siatkówki37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowyc) Miejsce dostawy:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 LublinSzkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 LublinSzkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 LublinSzczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Pozalekcyjna Akademia Wiedzy i Umiejętności w Gminie Piszczac”
Dodano: 2024-07-29 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
Dodano: 2024-07-15 - Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Coraz lepsi” realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Dodano: 2024-06-12 - wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Dodano: 2024-06-12 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Dodano: 2024-06-05 - wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem”
Dodano: 2024-04-29 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach”
Dodano: 2024-04-24 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie”
Dodano: 2024-04-24