Gmina Wieliczka ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
- Data zamieszczenia: 2020-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
ul. Powstania Warszawskiego 1
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
REGON: 35155536400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w ramach projektu „Nasze nowe przedszkole w Wieliczce!” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w ramach projektu „Nasze nowe przedszkole w Wieliczce!”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Część I zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce, w tym m. in.: zabawki: lalki, domek dla lalek, wózki, misie, klocki, samochody, warsztat stolarski, kuchenka, supermarket, piłki, materiały edukacyjne: chusta animacyjna, bajki grajki, geometryczne wieże, układanka, nakładanka, kącik i ściany manipulacyjne, labirynt, piramidka z kółek, tablica manipulacyjna, puzzle, gry zręcznościowe, mozaiki, materiały logopedyczne: lustro, dmuchajka, piłeczki do dmuchajki, fliper logopedyczny, bańki mydlane, labirynt logopedyczny, karty pracy, gry logopedyczne, loteryjki, piórka, ćwiczenia artykulacyjne, materiały sensoryczne: chodnik fakturowy, jeżyk sensoryczny, kamyki sensoryczne, piłka sensoryczna, talerz do balansowania, bujaki, szczudła sensoryczne, wałek sensoryczny, parawan, mata podłogowa, poduchy sensoryczne, monitor interaktywny z programem ogólnorozwojowym, laptop wraz z oprogramowaniem, odtwarzacz CD. Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć bezpośrednio do budynku przy ul. Kościuszki 51, 32-020 Wieliczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5.1. do SIWZ. 3. Część II zamówienia obejmuje dostawę (oraz montaż o ile będzie wymagany) wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce w tym m. in: zastawy dla dzieci, sztućce, czajniki, wyposażenie sal zajęć: stoliki, krzesełka, mebelki, leżaczki, szafa, szatnie. Wyposażenie należy dostarczyć bezpośrednio do budynku przy ul. Kościuszki 51, 32-020 Wieliczka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5.2. do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia i fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego dla poszczególnych części zamówienia do przedszkola zgodnie z opisem zawartym wyżej. 5. Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych jest Dyrektor Przedszkola lub wyznaczony pracownik oddziału przedszkola. 6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. 7. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 uPzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji zaoferowanej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne (potwierdzonej pisemnie przez danego Dostawcę) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji równoważnej merytorycznie i cenowo, (bez zmiany ceny jednostkowej pozycji), jednak musi ona być zaakceptowana przez Zamawiającego. 9. Kody CPV 39162100-6 pomoce dydaktyczne 39290000-1 wyposażenie różne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.3. SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 2.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, przy czym: - W przypadku składania oferty w formie pisemnej formularze wielostronicowe należy podpisać na każdej stronie. - W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej formularz ofertowy należy złożyć w sposób określony w punkcie 8.2.2. SIWZ. 2.2) Formularz(e) cenowy(e) – wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzorów formularzy stanowiących załączniki: nr 1.1 i 1.2 do SIWZ w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę. Niezałączenie do oferty formularza cenowego lub załączenie formularza niekompletnego w tym w szczególności brak cen jednostkowych - skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przypadku składania oferty w formie pisemnej załączone do niej formularz(e) cenowy(e) należy podpisać na każdej stronie. W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej formularz ofertowy należy złożyć w sposób określony w punkcie 8.2.2. SIWZ. 2.3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku składania oferty w formie elektronicznej niedopuszczalne jest złożenie pełnomocnictwa w formie pisemnej. Uwaga do punktu III.3) nin. ogłoszenia. W zwiazku z faktem, iż Zamawiający stawia warunków udzału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, nie składa natomiast oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w NT
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa urządzeń i wyposażenia do pracowni badawczej i kosmetologicznej Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-02-22 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIARACH – POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-11-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ – URZĄDZEŃ DO ZAJĘĆ Z MECHATRONIKI, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół w Gminie Dobczyce z podziałem na trzy zadania częściowe
Dodano: 2023-09-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu pn. Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Dobczyce”
Dodano: 2023-09-17 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIARACH – POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-09-05 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ – URZĄDZEŃ DO ZAJĘĆ Z MECHATRONIKI, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół w Gminie Dobczyce z podziałem na trzy zadania częściowe
Dodano: 2023-08-04 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
Dodano: 2023-05-07