Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gminy Krzęcin w ramach Projektu „Nowoczesna Szkoła – Kompetentny Uczeń”

Urząd Gminy krzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 73-231 Krzęcin, Tylna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 765 52 13 , fax. 95 765 52 13
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy krzęcin
    Tylna 7
    73-231 Krzęcin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 765 52 13, fax. 95 765 52 13
    REGON: 210966987
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gminy Krzęcin w ramach Projektu „Nowoczesna Szkoła – Kompetentny Uczeń”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, dostawa i montaż mebli uczniowskich i biurowych, wyposażenia pracowni fizycznej, geograficznej, chemicznej, matematycznych i biologicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części : Część nr 1. Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostarczenie oprogramowania multimedialnego Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr opisany został w załączniku Nr 1a Część nr 2. Wyposażenia pracowni szkolnych do nauki fizyki, matematyki, biologii, chemii, geografii w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr opisany został w załączniku Nr 1b Część nr 3. Wyposażenia pracowni szkolnych w biurka i krzesła, rolety p.słoneczne, słuchawki Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr opisany został w załączniku Nr 1c Część nr 4. Wyposażenia pracowni szkolnych w drobny sprzęt i odczynniki Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr opisany został w załączniku Nr 1d Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna ilość części pod warunkiem, że każda z oferowanych części zawiera pełny zakres rzeczowy przypisany dla danej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr … ( odpowiedni do wybranej /wybranych części zamówienia 1a – 1g ). 3) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 5) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców). 6) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 7) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Dla części Nr 3 : 8) Opis wykonania stolików uczniowskich i biurek ( materiał podstawowy, wykończenia płyt, stelaże, wykończenia wąskich brzegów, siedziska – materiał siedziska i stelaża ), krzeseł uczniowskich ( materiał tapicerki, rodzaj i materiał stelaża, kolor ). 9) Zdjęcia oferowanych stolików 2 – osobowych i 1 – osobowych, biurka nauczyciela, krzesła uczniowskiego, fotela do biurka. 10) Karty techniczne słuchawek. 11) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach