Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i montaż placu zabaw w ramach Programu INTERREG IVA - projekt nr INT-10-043 pod nazwą Polsko Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i Komunikacji w Związku Gmin Oder-Welse i Gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz do Przedszkola Miejskiego w Chojnie

Gmina Chojna ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4141485: 4141035 , fax. 0914141117
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojna
    ul. Jagiellońska 4 4
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4141485: 4141035, fax. 0914141117
    REGON: 81168457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i montaż placu zabaw w ramach Programu INTERREG IVA - projekt nr INT-10-043 pod nazwą Polsko Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i Komunikacji w Związku Gmin Oder-Welse i Gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz do Przedszkola Miejskiego w Chojnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zadanie dotyczy dostawy wyposażenia i montaż placu zabaw w ramach Programu INTERREG IVA - projekt nr INT-10-043 pod nazwą Polsko Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i Komunikacji w Związku Gmin Oder-Welse i Gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz do Przedszkola Miejskiego w Chojnie. 2)Wykonawca ma dostarczyć fabrycznie nowe wyposażenie placu zabaw, rozpakować je, ustawić w miejscu wyznaczonym przez Dyrektora Przedszkola Miejskiego w Chojnie, zamontować trwale jeżeli tego wymaga wyposażenie odpowiednimi elementami mocującymi, na które przedstawi atesty, a montaż wykonają osoby z odpowiednim doświadczeniem. Wykonawca po zakończeniu prac uprzątnie teren i doprowadzi do stan nie gorszego, jak przed rozpoczęciem montażu, a opakowania zabierze ze sobą i zagospodaruje je we własnym zakresie. 3)Odbiór gotowego placu zabaw dokonany zostanie w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia gotowości do przekazania. Odbioru dokona Dyrektor Przedszkola Miejskiego w Chojnie. Na okoliczność odbioru dostawca przygotuje protokół w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w arkuszu kalkulacyjnym. 4) Jako załącznik do dokumentacji powykonawczej, na dostarczone urządzenia i sprzęty należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne oraz karty gwarancyjne, w zależności od rodzaju dostarczonego wyposażenia. 5) Wykonawca wraz z wyposażeniem dostarcza, będącego dopełnieniem protokołu zdawczo-odbiorczego: 1) specyfikację przekazywanych urządzeń z określeniem ich nazwy handlowej oraz podaniem parametrów; 2) zestawienie ewidencyjne przekazanych urządzeń z podaniem ich oznaczeń identyfikacyjnych oraz oznaczeń licencyjnych. 6) Każde urządzenie musi posiadać: 1) trwałe oznaczenie identyfikacyjne, tj. trwałą tabliczkę znamionową; 2) instrukcje obsługi lub podręcznik użytkowania w języku polskim; 3) kartę gwarancyjną; 7) Koszt realizacji przedmiotu zamówienia należy określić w oparciu o załączony wykaz wyposażenia. 8)Wykonawca zobowiązuje się, aby wszystkie elementy przedmiotu dostawy były wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania przez Sanepid, posiadały atesty lub certyfikaty PZH, HACCP. Nie mogę one zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników. 9) Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji jakości na okres określony w wykazie wyposażenia od dnia dokonania odbioru, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych przedmiotów. 10) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych wyposażenia w miejscu dostawy. Okres oczekiwania na naprawę wynosi 2 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. Okres gwarancji dla naprawianego elementu ulega wydłużeniu o czas do usunięcia wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chojna.pl.zakładka: zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach