Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia hali i ośrodka w ramach projektu pn. Poprawa dostępności do wysokiej jakości usług w zakresie aktywizacji dzieci i młodzieży

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.umilawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia hali i ośrodka w ramach projektu pn. Poprawa dostępności do wysokiej jakości usług w zakresie aktywizacji dzieci i młodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia przebudowywanej hali przy ul. Jasielskiej oraz ośrodka przy ul. Chełmińskiej 1 w Iławie w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności do wysokiej jakości usług w zakresie aktywizacji dzieci i młodzieży”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części: 1) Część 1 - WYPOSAŻENIE KUCHNI - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) szafka stojąca - 2 szt., szafka wisząca - 2 szt., wyspa kuchenna (4 połączone ze sobą szafki) - 1 kpl., regał na produkty - 4 szt., taboret pod garnek - 1 szt., kuchenka elektryczna z palnikiem - 2 szt., szafa chłodnicza - 1 szt., zmywarka - 1 szt., piec do pizzy - 1 szt., stół kulinarny/roboczy - 1 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 1, c) kody CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny, 39713100-4 - Zmywarki do naczyń, 39711124-4 - Zamrażarki przemysłowe 2) Część 2 - SPRZĘT AGD - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) robot wielofunkcyjny - 1 szt., zamrażarka - 1 szt., lodówka dwudrzwiowa - 1 szt., maszyna do szycia wieloczynnościowa - 2 szt., maszyna hafciarska - 1 szt., piec do fusingu - 1 szt., lodówka jednodrzwiowa - 1 szt., zmywarka - 1 szt., płyta indukcyjna - 1 szt., piekarnik - 1 szt., pralka - 1 szt., żelazko - 1 szt., mikser z wbudowaną miską - 1 szt., gofrownica - 1 szt., naczynia stołowe (104 części) - 1 kpl., garnki - 1kpl., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 2, c) kody CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń, 39713500-8 - Żelazka elektryczne, 39711211-1 - Miksery kuchenne, 39711130-9 - Chłodziarki, 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD), 39221110-1 - Naczynia, 39713210-8 - Pralki i suszarki, 39711361-7 - Kuchenki elektryczne, 39711350-7 - Gofrownice, 42715000-1 - Maszyny do szycia 3) Część 3 - MEBLE - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) szafa - 20 szt., stół - 50 szt., fotel - 19 szt., krzesło - 273 szt., regał - 27 szt., biurko - 19 szt., zabudowa kuchenna - 1 kpl., tablica korkowa - 1 szt., lustro - 3 szt., meblościanka - 1 kpl., zestaw wypoczynkowy (kanapa, fotel, hoker) - 1 kpl., poduchy i pufy typu SAKO - 18 kpl., podest sceniczny (6 elementów modułowych) - 1 kpl., mównica - 1 szt., wieszak na ubrania - 2 szt., wykładzina edukacyjna (ok. 72m2) - 1 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 3, c) kody CPV: 39132100-7 - szafy na akta, 39121200-8 - stoły, 39121100-7 - biurka, 39111100-4 - siedziska obrotowe, 39112000-0 - krzesła, 39151300-8 - meble modułowe, 39131000-9 - regały biurowe, 39113100-8 - Fotele 4) Część 4 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI STOLARSKIEJ - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) stół roboczy - 3 szt., regały - 8 szt., szafka narzędziowa - 4 szt., wiertarka udarowa - 5 szt., ukośnica - 5 szt., wkrętarka - 5 szt., szlifierka oscylacyjna - 5 szt., szlifierka kątowa - 5 szt., wózek narzędziowy - 1 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 4, c) kody CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 43414000-8 - szlifierki, 44512940-3 - Zestawy narzędziowe, 43812000-8 - Piły, 43811000-1 - Szlifierki do drewna, 5) Część 5 - WYPOSAŻENIE REHABILITACYJNE - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) łóżko wodne - 1 szt., wibropodest - 1 szt., baldachim światłowodów - 1 kpl., tablica kolorowa drabina - 1 szt., basen z podświetlanymi piłeczkami - 1 kpl., kolumny wodne interaktywne - 1 kpl., kącik lustrzany z wyposażeniem - 1 kpl., tor świetlno - dźwiękowy - 1 kpl., światła laserowe - 1 kpl., kula odblaskowa - 1 szt., materac/mata - 7 szt., akcesoria do stymulacji zmysłów - 1 kpl., klocki hiperbloki - 1 kpl., zestaw do aromaterapii - 1 kpl., siedzisko - 4 szt., mata edukacyjna - 1 szt., tablica magnetyczna - 1 szt., tablica edukacyjna - 1 szt., kosz do gry w koszykówkę wolnostojący - 1 szt., pionizator - 1 szt., poręcze do nauki chodu - 1 kpl., fotel masujący - 1 szt., podwieszana huśtawka - 1 szt., hamak terapeutyczny - 2 szt., rotor do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych - 2 szt., stół rehabilitacyjny - 1 szt, kabina UGUL 2x2x2 z osprzętem - 1 kp., tablica do ćwiczeń manualnych - 1 szt. kształtki rehabilitacyjne - 1 kpl., piłka sensoryczna - 5 szt., piłka do ćwiczeń 5 szt., krzesło dla dziecka niepełnosprawnego - 1 szt. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 5, c) kody CPV: 37421000-5 - maty gimnastyczne, 37420000-8 - sprzęt gimnastyczny, 37441700-8 - Piłki do ćwiczeń, 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych, 33192150-8 - Łóżka terapeutyczne, 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii, 33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii, 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 6) Część 6 - WYPOSAŻENIE TRENIGOWE - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) bieżnia - 1 szt., orbitrek - 1 szt., drabinka przyścienna - 5 szt., ławka gimnastyczna - 3 szt., atlas - 1 szt., rower stacjonarny magnetyczny - 2 szt., rower stacjonarny treningowy - 2 szt., stepper - 1 szt. hantle - 2 kpl., ciężarki - 2 kpl, lustro - 4 szt. worek treningowy - 1 szt, b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 6, c) kody CPV: 37440000-4 - sprzęt do ćwiczeń fizycznych, 37442300-8 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej i górnej części ciała, 37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych, 39299300-7 - lustra szklane, 37441300-4 - Rowery stacjonarne, 37441100-2 - Bieżnie mechaniczne, 37442100-8 - Hantle, 7) Część 7 - WYPOSAŻENIE REKREACYJNE - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) sztalugi i materiały malarskie - 3 kpl., trampolina - 2 szt., tarcza do darta - 1 szt., stół do tenisa stołowego - 1 szt., stół piłkarzyki - 1 szt., stół - cymbergaj - 1 szt., stół bilardowy - 1 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 7, c) kody CPV: 37441600-7 - Trampoliny, 37533500-8 - Stoły bilardowe, 37462300-7 - Tarcze do rzutów do celu, 37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego, 37461100-8- Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria, 37461220-5 - Stoły do gry w piłkarzyki 3. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-7 obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi (szkolenie nie dotyczy części 3 i 7). 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 6a-6g do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta/modelu oferowanych urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający informuje, że termin zakończenia robót budowlanych upływa w dniu 31.08.2018r. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w miesiącu wrześniu 2018 jednakże nie później niż do 10.10.2018r. Jest to termin zakończenia dostaw wraz montażem i zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub 1e i/lub 1f i/lub 1g do SIWZ, 2) Szczegółowa kalkulacja przedmiotu zamówienia - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a i/lub 6b i/lub 6c i/lub 6d i/lub 6e i/lub 6f i/lub 6g do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach