Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia gabinetów medycznych i rehabilitacyjnych w nowym DPS w Ostrowie Wielkopolskim

Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Partyzancka 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
    Partyzancka 8
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    REGON: 000312774
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsostrowwlkp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia gabinetów medycznych i rehabilitacyjnych w nowym DPS w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup m.in. foteli i taboretów lekarskich, parawanów, stolików, a także chłodziarki i schładzarek. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 1 - Meble medyczne".Zamówienie obejmuje zakup m.in. rotorów, sprzętu do laseroterapii, elektroterapii, sonoterapii, krioterapii oraz drobnego wyposażenia. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji".Zamówienie obejmuje zakup m.in. ciśnieniomierzy, inhalatorów, balkoników, lasek, kul. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 3 - Sprzęt medyczny".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Dla zadania częściowego nr 1 – Meble medyczne: 1 250.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN)Dla zadania częściowego nr 2 – Sprzęt rehabilitacyjny: 3 800.00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset 00/100 PLN)Dla zadania częściowego nr 3: wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na etapie oceny zasadniczej oferty.W przypadku zadania nr 1 - Meble medyczne - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie w zrealizowaniu minimum dwóch podobnych dostaw w okresie 3 ostatnich lat, min. 50 000 zł brutto każda.W przypadku zadania nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie w zrealizowaniu co najmniej jednej podobnej dostawy w okresie 3 ostatnich lat o wartości min. 200 000 zł brutto.W przypadku zadania nr 3 Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach