Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Partyzancka 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
Partyzancka 8
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
REGON: 000312774 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsostrowwlkp.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia gabinetów medycznych i rehabilitacyjnych w nowym DPS w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zakup m.in. foteli i taboretów lekarskich, parawanów, stolików, a także chłodziarki i schładzarek. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 1 - Meble medyczne".Zamówienie obejmuje zakup m.in. rotorów, sprzętu do laseroterapii, elektroterapii, sonoterapii, krioterapii oraz drobnego wyposażenia. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji".Zamówienie obejmuje zakup m.in. ciśnieniomierzy, inhalatorów, balkoników, lasek, kul. Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym "Zadanie nr 3 - Sprzęt medyczny". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Dla zadania częściowego nr 1 – Meble medyczne: 1 250.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN)Dla zadania częściowego nr 2 – Sprzęt rehabilitacyjny: 3 800.00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset 00/100 PLN)Dla zadania częściowego nr 3: wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na etapie oceny zasadniczej oferty.W przypadku zadania nr 1 - Meble medyczne - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie w zrealizowaniu minimum dwóch podobnych dostaw w okresie 3 ostatnich lat, min. 50 000 zł brutto każda.W przypadku zadania nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie w zrealizowaniu co najmniej jednej podobnej dostawy w okresie 3 ostatnich lat o wartości min. 200 000 zł brutto.W przypadku zadania nr 3 Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sukcesywne dostawy materiałów i akcesoriów do sterylizacji ”
Dodano: 2024-03-20 - Zakup i dostawa generatora germanowo - galowego (68Ge/68Ga) o aktywności 50mCi dla Zakładu Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii z dodatkowym opakowaniem eluentu.,
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i dostawa sterylizatora gazowego na tlenek etylenu dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2023-09-25 - Zakup aparatury medycznej niezbędnej do funkcjonowania Bloku Operacyjnego Neurochirurgii
Dodano: 2023-09-20 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, rękawic i opatrunków specjalistycznych
Dodano: 2023-05-20 - Zakup echokardiografu i kardiomonitora do pracy w polu magnetycznym
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZOZ w Kępnie - POWTÓRZENIE
Dodano: 2022-09-15 - Zakup i dostawa 4 sztuk myjni do kaczek i basenów, myjni do kaczek i basenów ze zlewem oraz wiertarki z wyposażeniem
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa wyposażenia gabinetów medycznych i rehabilitacyjnych w nowym DPS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2022-08-16 - Zakup i dostawa systemu pomiaru temperatury opartego o technologię termowizyjną wraz z montażem, uruchomieniem i wsparciem przez 24 mce
Dodano: 2021-08-18