Filharmonia Sudecka ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Słowackiego
- Województwo: brak
- Telefon/fax: tel. 748 423 287, , fax. 748 423 289
- Data zamieszczenia: 2018-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Sudecka
Słowackiego 4
58-300 Wałbrzych, woj. brak
tel. 748 423 287, , fax. 748 423 289
REGON: 00078675600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia – foteli widowiskowych do Sali Koncertowej - w ramach realizacji zadania pn.: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia – foteli widowiskowych do Sali Koncertowej - w ramach realizacji zadania pn.: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU” do obiektu zlokalizowanego w Wałbrzychu, przy ul. Dmowskiego 1 w wielobryłowym obiekcie Sali Koncertowej. Dostawa obejmuje 278 sztuki foteli widowiskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia/umowy obejmuje: sprzedaż, dostawę, montaż oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia – foteli widowiskowych do Sali Koncertowej. Dostawa wyposażenia / foteli widowiskowych zrealizowana zostanie do pomieszczeń Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu zlokalizowanych w Wałbrzychu, przy ul. Dmowskiego 1 w wielobryłowym obiekcie Sali Koncertowej. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z projektem umowy, SIWZ, OPZ, z wytycznymi realizacyjnymi oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP. Zamawiający nabywa własność dostarczonego wyposażenia z chwilą bezwarunkowego lub warunkowego odbioru wyposażenia wraz z protokołem potwierdzającym usunięcie wad i usterek. Z tą chwilą przechodzą również na Zamawiającego ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy. 5. Zobowiązuje się oferentów do wyceny przedmiotu zamówienia m.in. w oparciu o specyfikację wyposażenia – Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dokona jego montażu oraz wykona wszystkie niezbędne czynności do uzyskania bezwarunkowego odbioru prac przez Zamawiającego lub odbioru warunkowego wraz z protokołem usunięcia wszystkich wad i usterek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć podpisaną przez Wykonawcę Specyfikację wyposażenia - Załącznik nr 4 do SIWZ - stanowiącą opis przedmiotu zamówienia .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną