Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia – foteli widowiskowych do Sali Koncertowej - w ramach realizacji zadania pn.: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU”

Filharmonia Sudecka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Słowackiego
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 748 423 287, , fax. 748 423 289
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Sudecka
    Słowackiego 4
    58-300 Wałbrzych, woj. brak
    tel. 748 423 287, , fax. 748 423 289
    REGON: 00078675600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia – foteli widowiskowych do Sali Koncertowej - w ramach realizacji zadania pn.: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia – foteli widowiskowych do Sali Koncertowej - w ramach realizacji zadania pn.: „MODERNIZACJA OBIEKTÓW FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU” do obiektu zlokalizowanego w Wałbrzychu, przy ul. Dmowskiego 1 w wielobryłowym obiekcie Sali Koncertowej. Dostawa obejmuje 278 sztuki foteli widowiskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia/umowy obejmuje: sprzedaż, dostawę, montaż oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia – foteli widowiskowych do Sali Koncertowej. Dostawa wyposażenia / foteli widowiskowych zrealizowana zostanie do pomieszczeń Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu zlokalizowanych w Wałbrzychu, przy ul. Dmowskiego 1 w wielobryłowym obiekcie Sali Koncertowej. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z projektem umowy, SIWZ, OPZ, z wytycznymi realizacyjnymi oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP. Zamawiający nabywa własność dostarczonego wyposażenia z chwilą bezwarunkowego lub warunkowego odbioru wyposażenia wraz z protokołem potwierdzającym usunięcie wad i usterek. Z tą chwilą przechodzą również na Zamawiającego ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy. 5. Zobowiązuje się oferentów do wyceny przedmiotu zamówienia m.in. w oparciu o specyfikację wyposażenia – Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dokona jego montażu oraz wykona wszystkie niezbędne czynności do uzyskania bezwarunkowego odbioru prac przez Zamawiającego lub odbioru warunkowego wraz z protokołem usunięcia wszystkich wad i usterek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć podpisaną przez Wykonawcę Specyfikację wyposażenia - Załącznik nr 4 do SIWZ - stanowiącą opis przedmiotu zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną