Gmina Lubaczów ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
- Data zamieszczenia: 2012-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
ul. Jasna 1 1
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
REGON: 65090065400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do zmodernizowanych budynków byłych szkół podstawowych w miejscowościach Bałaje, Dąbków i Krowica Sama, realizowana w ramach projektu Dostosowanie niezagospodarowanych budynków po byłych szkołach podstawowych do potrzeb edukacyjnych i kulturowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do zmodernizowanych budynków byłych szkół podstawowych w miejscowościach Bałaje, Dąbków i Krowica Sama, realizowana w ramach projektu Dostosowanie niezagospodarowanych budynków po byłych szkołach podstawowych do potrzeb edukacyjnych i kulturowych współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, oś priorytetowa 7. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 7.3 Aktywizacja obszarów zmarginalizowanych gospodarczo. Zakres dostaw składa się z następujących elementów: 1. Dostawa wyposażenia do byłej szkoły podstawowej w Bałajach: 1) Krzesła świetlicowe - 40 szt.; 2) Stolik świetlicowy - 10 szt.; 3) Gablota ekspozycyjna - 2 szt.; 4) Biurko z szufladami - 1 szt.; 5) Krzesła świetlicowe tapicerowane - 5 szt.; 6) Fotel biurowy obrotowy (czarny) - 1 szt.; 7) Wieszak wolnostojący - 3 szt.; 8) Ława korytarzowa - 3 szt.; 9) Zestaw segmentów - 1 szt.; 10) Lustro ścienne - 1 szt. 2. Dostawa wyposażenia do byłej szkoły podstawowej w Dąbkowie: 1) Krzesła świetlicowe - 36 szt.; 2) Stolik świetlicowy - 9 szt.; 3) Gablota ekspozycyjna - 1 szt.; 4) Krzesła świetlicowe tapicerowane - 4 szt.; 5) Fotel biurowy obrotowy (czarny) - 1 szt.; 6) Biurko z szufladami - 1 szt.; 7) Wieszak wolnostojący - 3 szt.; 8) Lustro ścienne - 1 szt. 3. Dostawa wyposażenia do byłej szkoły podstawowej w Krowicy Samej: 1) Krzesła świetlicowe - 36 szt.; 2) Stolik świetlicowy - 9 szt.; 3) Ława korytarzowa - 2 szt.; 4) Fotel biurowy obrotowy (czarny) - 1 szt.; 5) Biurko z szufladami - 1 szt.; 6) Wieszak wolnostojący - 2 szt. Szczegółowy zakres dostawy zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ - Specyfikacja dostaw, kosztorysy ofertowe. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych dostaw określone zostaną przez pracowników Zamawiającego odpowiedzialne merytorycznie za realizacje przedmiotu zamówienia. Odbiór ilościowo-jakościowy dostaw dokonywany będzie przez w.w osoby i będzie podstawą do wystawienia faktury (rachunku) za wykonaną przez Wykonawcę dostawę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubaczow.com.pl/index.php?id=4;18;5;4;220
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI, SZAF BHP, REGAŁÓW ORAZ KRZESEŁ I FOTELI
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie oddziałów wychowania przedszkolnego w pięciu szkołach podstawowych w ramach projektu ,,Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli na potrzeby wyposażenia wyremontowanego budynku J Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia wnętrza Sali Obsługi Klienta w budynku Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie oraz pomieszczeń przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie, na sale obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym( na parterze i w piwnicy skrzydła A)
Dodano: 2016-02-17 - ZAKUP WYPOSAŻENIA (MEBLE), ZAKUP LAD BIBLIOTECZNYCH I SZAF DO ZABUDOWY DLA MBP W JAŚLE
Dodano: 2015-11-23