Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko”

Gmina Wińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 380 42 00, , fax. 713 898 366
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
    Plac Wolności 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 71 380 42 00, , fax. 713 898 366
    REGON: 93193496300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko w ramach projektu „Nowe miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko szansą na wzrost zatrudnienia wśród rodziców” Poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Miejscem dostawy jest Publiczny Żłobek w Wińsku z filią przy ul. Szkolnej. Zamówienie zostało podzielone na 4 części z możliwością składania ofert częściowych: Część nr 1 – Dostawa wyposażenia toalet i akcesoriów do sprzątania, Część nr 2 – Dostawa i montaż rolet okiennych, Część nr 3 – Dostawa wyposażenia pomieszczenia kuchennego w naczynia i akcesoria kuchenne, Część nr 4 – Dostawa mebli do sali przedszkolnej oraz pozostałego wyposażenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1.1 - 1.4. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do budynku Publicznego Żłobka w Wińsku z Filią przy ul. Szkolnej 4. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel. 71 380 42 10 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: k.kazmierczak@winsko.pl . Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyposażenia i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich. Wykonawca dostarczy urządzenia i sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy. Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą, co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji - zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach w nim określonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39831700-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; formularz cenowy, stanowiący załącznik do formularza ofertowego; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach