Gmina Lipno ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. A. Mickiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 886 202 , fax. 542 886 200
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
ul. A. Mickiewicza 29
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 886 202, fax. 542 886 200
REGON: 910866554 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do przedszkola w Karnkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy (Wykonawców) na dostawę wyposażenia dydaktycznego (pakiety od 1 do 5) do Przedszkola w Karnkowie. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Poddziałanie 10.2.1. „Wychowanie przedszkolne” Projekt Nr: RPKP.10.02.01-04-0007/17 pn. „Poszerzenie oferty edukacyjnej Gminy Lipno o dodatkową placówkę wychowania przedszkolnego w miejscowości Karnkowo.” Środki pochodzą z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia jest również wyłonienie Wykonawcy (Wykonawców) na dostawę mebli przedszkolnych, mebli kuchennych, sprzętu kuchennego oraz sprzętu ICT pakiety od 6 do 9) do Przedszkola w Karnkowie. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry; Poddziałania 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną. Projekt Nr:RPKP.06.03.01-04-0031/17 pn. „Utworzenie przedszkola samorządowego w miejscowości Karnkowo” Środki pochodzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego poszczególnych części zawarte są w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamówienie w formularzu cenowym zostało podzielone na 9 pakietów. Pakiety 1 i 2 zostały dodatkowo podzielone na część A i B. Zamówienie obejmuje dostawę następujących pakietów: Pakiet 1A: Materiały dydaktyczne i zabawki Pakiet 1B: Materiały dydaktyczne i zabawki Pakiet 2A: Książki Pakiet 2B: Książki Pakiet 3 Artykuły plastyczne Pakiet 4: Sprzęt sportowo rehabilitacyjny Pakiet 5: Artykuły gospodarcze Pakiet 6: Meble do przedszkola Pakiet 7: Meble kuchenne Pakiet 8: Sprzęt kuchenny Pakiet 9: Sprzęt ICT 3. Wszelkie nazwy własne/handlowe i konkretne przykłady (zdjęcia i obrazki) zamawianych towarów wykazanych w formularzach ofertowych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych nie są wiążące, dlatego należy je traktować, jako minimalne i można dostarczyć towary równoważne z opisywanym, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry towarów podanych w formularzach ofertowych. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe urządzenia w języku polskim, atesty, certyfikaty (Państwowego Zakładu Higieny, Głównego Urzędu Miar, znak zgodności CE, certyfikat trudnopalności). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zestawów komputerowych do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza – Twoja przyszłość IV
Dodano: 2024-01-15 - Zakup wyposażenia laboratoryjnego do Pracowni pom. tech. dla zaw. technik analityk w Zesp. Szkół Chem.-Elektron. im. Jana Pawła II w Inowrocławiu w ramach proj. pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość IV
Dodano: 2023-09-05 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji Rządowego programu - "Aktywna tablica" do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 26 wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 26.
Dodano: 2023-01-13 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poszerzamy horyzonty - oferta zajęć dodatkowych dla przedszkolaków ze specjalnych oddziałów przedszkolnych w Toruniu
Dodano: 2022-12-13 - Dostawa oprogramowania dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
Dodano: 2022-12-12 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji Rządowego programu - "Aktywna tablica" do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 26 wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 26.
Dodano: 2022-11-10 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: Dostępna Szkoła–innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia.
Dodano: 2022-10-18 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu - etap II, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-09-15 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-08-11