Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II”

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Gen. Bema
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556256725
  • Data zamieszczenia: 2020-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
    Gen. Bema 54
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556256725
    REGON: 28152771000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziuelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II” Przedmiot główny: CPV: 33711600-3 Nazewnictwo wg CPV: Preparaty i artykuły do włosów Przedmioty dodatkowe: CPV: 39151000-5 Nazewnictwo wg CPV: Meble różne CPV: 39162100-6 Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne CPV: 39712200-8 Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia fryzjerskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II”. Projekt dofinansowany w ramach Oś Priorytetowa RPWM.02.00.00 - Kadry dla gospodarki; Działanie RPWM.02.04.00 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego; Poddziałanie RPWM.02.04.02 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 82-300 Elbląg ul. Bema 54. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni fryzjerskiej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: 1) Materiały dydaktyczne z zakresu nauki o podstawach teorii kolorów - analiza kolorystyczna 2) Fotel fryzjerski 3) Taboret fryzjerski 4) Konsola fryzjerska 5) Zestaw grzebieni 6) Nożyczki fryzjerskie klasyczne 7) Nożyczki z ostrzami w kształcie zębów 8) Nożyczki do strzyżenia na gorąco 9) Brzytwa fryzjerska 10) Wałki do ondulacji wodnej 11) Wałki do trwałej ondulacji 12) Szczotka okrągła 13) Szczotka półokrągła 14) Szczotka płaska 15) Szczotka szkieletowa 16) Szczotka kokówka 17) Wypełniacz 18) Klamry do włosów 19) Aparat do suszenia włosów 20) Pomocnik fryzjerski 21) Statyw do główki fryzjerskiej 22) Statyw teleskopowy 23) Mikrokamera 24) Mikrometr 25) Siatka do włosów 26) Szpilka do włosów 27) Wsuwki do włosów 28) Peleryna foliowa 29) Rękawiczki jednorazowe 30) Główki treningowe 31) Myjnia fryzjerska 32) Suszarka ręczna 33) Aparat do dezynfekcji narzędzi i przyborów 34) Prostownica ceramiczna 35) Lokówka ceramiczna 36) Falownica 37) Promiennik ciepła 38) Aparat nawilżający 39) Waga fryzjerska 40) Maszynka do strzyżenia 41) Maszynka do strzyżenia – konturówka 42) Aparat do zagęszczania i przedłużania włosów 43) Cążki - przybory do przedłużania i zagęszczania włosów 44) Szydełko z pętelką - przybory do przedłużania i zagęszczania włosów 45) Szydełko z zapadką - przybory do zagęszczania i przedłużania włosów 46) Keratyna - przybory do przedłużania i zagęszczania włosów 47) Keratyna łusek – przybory do przedłużania i zagęszczania włosów 48) Tulejka - przybory do przedłużania i zagęszczania włosów 49) Mikroringi - przybory do przedłużania i zagęszczanie włosów 50) Płyn do zdejmowania keratyny 51) Podkładki ochronne 52) Szczotka do włosów przedłużonych 53) Włosy do przedłużenia 54) Treska – dopinki 55) Lakier do włosów 56) Pianka do włosów 57) Żel do włosów 58) Guma do włosów 59) Nabłyszczacz do włosów 60) Pasta do włosów 61) Wosk do włosów 62) Serum do włosów 63) Brylantyna do włosów 64) Lotion do włosów 65) Szampon do włosów 66) Odżywka do włosów 67) Maska do włosów 68) Ampułki do włosów 69) Serum do włosów - preparaty pielęgnacyjne 70) Paleta barw 71) Koło barw 72) Plansze dydaktyczne 73) Pakiet edukacyjny z pasmami włosów 74) Płyta DVD 75) Preparat do farbowania włosów 76) Oxydanty 77) Preparaty do rozjaśniania włosów 78) Preparaty do ondulacji trwałej 79) Utrwalacz do trwałej ondulacji 80) Zestaw do trwałego prostowania 81) Dopinka 82) Nożyce 83) Model Szczegółowy opis zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. b) oznakowanie zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. 3. Wymagania i warunki wykonania: 1) Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty – certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego sprzętu, określone w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku i oznakowania zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” wyposażenia własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, w pomieszczeniach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Bema 54, 82-300 Elbląg. 3) Wyposażenie dostarczone w ramach wykonania zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej, w oryginalnych, firmowych opakowaniach. 4) Dostarczone wyposażenie musi być wyposażone we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. musi być kompletne i gotowe do uruchomienia. 5) Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia, 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt, 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia, 9) Zamawiający wymaga wymiany urządzenia na nowe wolne od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie urządzenie nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia. 10) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w poz. 2-4, 6-9, 19-24, 30-42, 72, 82 Wyceny Dostawy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 11) Oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ 12) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego wyposażenia. 13) W przypadku zgodności oferowanego wyposażenia z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie producenta i modelu lub nr katalogowego oferowanego wyposażenia. W przypadku, gdy oferowane wyposażenie nie posiada modelu lub nr katalogowego wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu – zgodnie z SIWZ. 14) Dla wyposażenia, które wymaga serwisowania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji. 15) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 16) Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego wyposażenia w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. 17) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 18) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 19) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 20) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33711600-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną