Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do pracowni digitalizacji w ramach projektu Digitalizacja oraz udostępnienie on-line zbiorów Muzeum Historii Katowic Znak sprawy: MHK 03/04/17

Muzeum Historii Katowic ogłasza przetarg

  • Adres: 40025 Katowice, ul. Szafranka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 562 134 , fax. 322 562 134
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Katowic
    ul. Szafranka 9
    40025 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 562 134, fax. 322 562 134
    REGON: 105124100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do pracowni digitalizacji w ramach projektu Digitalizacja oraz udostępnienie on-line zbiorów Muzeum Historii Katowic Znak sprawy: MHK 03/04/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego wyposażenia pracowni digitalizacji składającego się z: komputer przenośny wraz z oprogramowaniem 2 szt., komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne 1 szt., serwer 1 szt., serwer plików 1 szt., elektryczny system zawieszania tła 1 szt., namiot bezcieniowy 4 szt., głowica wideo 2 szt., głowica panoramiczna 1 szt., statyw 2 szt., urządzenie do fotografii 1 szt., aparat fotograficzny 1 zestaw 2 szt., obiektywy 1 zestaw 5 szt., lampa 1 zestaw 2 szt., aparat fotograficzny 2 zestaw 2 szt., obiektywy 2 zestaw 5 szt., lampa 2 zestaw 1 szt., kalibrator 1 szt., tester koloru 4 szt., modyfikator oświetlenia 2 szt., kolumna reprodukcyjna 1 szt., zestaw lamp 2 szt., sufitowe mocowanie oświetlenia 1 szt., skaner 3D 1 szt., repozytorium 1 szt., podświetlarka do slajdów 1 szt., stół niskociśnieniowy 1 szt., oprogramowanie do obróbki graficznej 2 szt., oprogramowanie pakiet biurowy 3 szt., oprogramowanie antywirusowe 4 szt., termo-higrometr 1 szt., folia polaryzacyjna 5m, filtr polaryzacyjny o średnicy 82 mm – 2 szt., filtr polaryzacyjny o średnicy 77 mm - 2 szt., filtr polaryzacyjny o średnicy 67 mm – 4 szt., filtr polaryzacyjny o średnicy 72 mm 1 szt., kabel sieciowy 3 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i załączyć do oferty razem z formularzem ofertowym. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z SIWZ, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów. Załącznik stanowi integralną część oferty. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w OPZ w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. 4. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późń. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w BNP Paribas Bank Polska S.A. nr PL 02 1600 1055 0002 3212 1387 0001 z dopiskiem „Wadium znak sprawy MHK 03/04/17”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego nieodwołanie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć wraz z ofertą, w osobnej kopercie. 7. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach