Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 719 410 , fax. 586 796 517
- Data zamieszczenia: 2020-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 586 719 410, fax. 586 796 517
REGON: 52525700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rumia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wyposażenia do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi - z podziałem na dwie części". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi” - z podziałem na dwie części: Część 1: „Dostawa mebli oraz sprzętu do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi”; Część 2: „Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem do budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi ”. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Rewitalizacja Zagórza w Rumi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. Oferowane prace muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 11 000,00 zł, w tym dla: Części 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), Części 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.) z innymi Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Filii nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rumi”
Dodano: 2023-05-15 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2019-07-30 - Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Borzechowo, Białachowo i Pinczyn – Gmina Zblewo
Dodano: 2019-01-23 - Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Borzechowo, Białachowo i Pinczyn – Gmina Zblewo
Dodano: 2019-01-08 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2018-09-06 - Dostawa mebli szkolnych i warsztatowych dla Kociewskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego
Dodano: 2018-08-10 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2018-08-02 - Dostawa mebli szkolnych i warsztatowych dla Kociewskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego
Dodano: 2018-07-09 - Dostawę mebli szkolnych i warsztatowych dla Kociewskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie
Dodano: 2018-05-17 - Dostawa mebli szkolnych i warsztatowych dla Kociewskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego
Dodano: 2018-03-23