34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2019-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do pojazdów i warsztatów - zamówienie z podziałem na 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz narzędzi do pojazdów i warsztatów w następującym zakresie: Zadanie nr 1 zamówienia (część nr 1) – Dostawa tablic ADR Zadanie nr 2 zamówienia (część nr 2) – Dostawa wyposażenia do pojazdów i warsztatów 2.Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) dla zadania nr 1 określony został w Załączniku nr 2; stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej; 2)dla zadania nr 2 określony został w Załączniku nr 3; stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej; 4.Dostawa przedmiotu zamówienia powinna być zrealizowana: 1)w zakresie części nr 1 (zadanie nr 1) sukcesywnie (maksymalnie 3 dostawy) w ciągu 10 dni od dnia telefonicznego zgłoszenia zamówienia oraz; 2)w zakresie części nr 2 (zadanie nr 2) sukcesywnie (maksymalnie 3 dostawy) w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę od dnia telefonicznego zgłoszenia zamówienia. 5.Wykonawca udziela minimum 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru. 6.W stosunku do asortymentu określonego w stosownych pozycjach Załącznika nr 3 (zadanie nr 2, pkt. 2 Formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ Zadanie nr 2 pkt 2 poz. 25, 26, 27, 30, 32, 55, 65, 66, 71, 111, 112) Wykonawca udzieli gwarancji na okres przez siebie zaproponowany, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy. W zależności od zaproponowanego okresu Wykonawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert – zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 6 pkt 2 SIWZ. 7.Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zakupu części na podstawie zamówienia składanego, telefonicznie określającego bieżące potrzeby Zamawiającego. 8.Wykonawca zobowiązuje się zamówiony przedmiot zamówienia dostarczać po cenach jednostkowych podanych w ofercie – formularzu kalkulacji cenowej. 9.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę. 10.Dostawa przedmiotu zamówienia winna być zrealizowana w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniach pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku. 11.Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron (załącznik nr 5/ załącznik nr 1 do umowy). 12.W przypadku zakwestionowania gwarantowanej jakości przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. 13.Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularz kalkulacji ceny ofertowej - załącznik nr 2 i/lub Formularz kalkulacji ceny ofertowej - załącznik nr 3 - w zależności od części o udzielenie której Wykonawca ubiega się, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa plotera tnącego. Dostawa systemu automatyzacji pre- i postprocesingu druku 3D.
Dodano: 2020-10-12 - Dostawa narzędzi i wyposażenia do pojazdów - zamówienie z podziałem na 2 części (zadania)
Dodano: 2020-08-21 - Dostawa narzędzi i wyposażenia do pojazdów
Dodano: 2020-07-31 - Dostawa narzędzi i wyposażenia do pojazdów - zamówienia z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2020-07-08 - Forma wtryskowa do przetwórstwa wysokotemperaturowych tworzyw typu PEEK do wtryskarki Krauss Maffei
Dodano: 2020-07-01 - „Przebudowa Centrum Kształcenia Praktycznego i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu poprzez przebudowę pracowni zawodowych i budynku internatu oraz zakup wyposażenia”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 – oś priorytetowa VI – Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ – Dostawa wyposażenia do CKP przy ul. Kopernika 5 w Tarnobrzegu.
Dodano: 2018-05-18 - Dostawa przedmiotów do zabezpieczenia procesu szkolenia 3 PBOT (kompasy zaawansowane, okulary balistyczne, noże wielofunkcyjne) – zamówienie z podziałem na 3 części
Dodano: 2017-08-04