Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Kościelisko.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Kościelisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia oraz zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Kościeli-sko. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowych mebli i wyposażenia oraz zabawek i pomocy dydaktycznych do: -CZĘŚĆ I - dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Kościelisku, ul. Szeligówka 11, 34-511 Kościeli- sko zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - CZĘŚĆ II- jednego oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Witowie, 34-512 Witów 119- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ -CZĘŚĆ III- dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Dzianiszu, 34-514 Dzianisz 201 - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 2) wniesienie mebli i wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w budynkach szkół wraz ze skręce-niem mebli w całość oraz montażem poszczególnych elementów zamówienia 3) wszystkie dostarczone meble winny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie a w szczegól-ności spełniać normę PN-EN 1729-1 :2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych 4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. 5) Materiały użyte do wykonania mebli zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać Euro-pejskim i Polskim Normom 6) Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określające para-metry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą po-siadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonaw-cę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się os niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zama-wiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego; 7) Wymagany okres gwarancji: Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli 12 miesięcznej gwarancji. W przypad-ku, gdy producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. Oznaczenie głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39162100-6 - pomoce dydaktyczne 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria arty styczne 39160000-1 meble szkolne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach