Gmina Mircze ogłasza przetarg
- Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6519015 , fax. 84 6519062
- Data zamieszczenia: 2014-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mircze
ul. Kryłowska 20 20
22-530 Mircze, woj. lubelskie
tel. 84 6519015, fax. 84 6519062
REGON: 95036882000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Wiszniowie, Mirczu i Kryłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Wiszniowie, Mirczu i Kryłowie w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 1.2 Wszystkie dostarczone materiały powinny być fabrycznie nowe i posiadać wymagane atesty dla wyposażenia oddziałów przedszkolnych. 1.3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków na parterze. Miejscem dostawy materiałów będą siedziby oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Mirczu (ul. Kryłowska 27), Kryłowie (ul. Hrubieszowska 4), Wiszniowie 61. 1.4 Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały. 1.5 Dostawy będą się odbywały w dni robocze w godzinach 800 - 1500 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do odbioru pomocy dydaktycznych będą dyrektorzy szkół przy, których działają oddziały przedszkolne. 2. Części zamówienia. 2.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ilości 4 części. 2.1.1 Część zamówienia nr 1 - Dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Kryłowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę mebli (wraz z montażem), puf, poduszek, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło, suszarek do rąk. 2.1.2 Część zamówienia nr 2 - Dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do oddziału przedszkolnego w Wiszniowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę odkurzacza, komputera przenośnego z oprogramowaniem, drukarki, rzutnika multimedialnego, telewizora, odtwarzacza DVD, radia z odtwarzaczem CD, tablicy interaktywnej, kserokopiarki. 2.1.3 Część zamówienia nr 3 - Dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do oddziału przedszkolnego w Mirczu. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę odkurzacza, pralki, komputera stacjonarnego z oprogramowaniem, drukarki, skanera, rzutnika multimedialnego, ekranu ściennego, radia z odtwarzaczem CD, telewizora, kserokopiarki. 2.1.4 Część zamówienia nr 4 - Dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do oddziału przedszkolnego w Kryłowie. Realizacja tej części zamówienia obejmuje dostawę odkurzacza, komputera przenośnego z oprogramowaniem, drukarki, projektora multimedialnego, uchwytu sufitowego do projektora, skanera, ekranu ściennego, telewizora, odtwarzacza DVD, tablicy interaktywnej, kserokopiarki. 2. 2 Szczegółowy wykaz zawierający ilość i opis zamawianych materiałów i sprzętu znajduje się w załączniku Nr 6 do SIWZ. 2.3 Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników szkół w zakresie obsługi dostarczonych tablic interaktywnych. 2.4 Zamawiający oświadcza że sprzęt elektroniczny przekazany zostanie do szkół i będzie używany wyłącznie do działalności oświatowej. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz dzierżawa 10 drukarek wraz z ich zabezpieczeniem serwisowo-eksploatacyjnym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa 287 drukarek laserowych
Dodano: 2015-09-11 - Zakup i dostawa 287 drukarek laserowych
Dodano: 2015-06-03 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, wdrożenie i obsługę serwisowa systemu centralnego wydruku składającego się z urządzeń drukujących i oprogramowania
Dodano: 2015-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, wdrożenie i obsługę serwisową systemu centralnego wydruku składającego się z urządzeń drukujących i oprogramowania
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa drukarki dla Powiatu Ryckiego w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-01-12 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz części komputerowych
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa pierwszego wyposażenia na drogowe przejście graniczne w Dołhobyczowie -sprzęt biurowy
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa skanerów i niszczarek - numer Zp/pn/85/2014
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz części komputerowych
Dodano: 2014-11-20