Gmina Chełmno ogłasza przetarg
- Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6861540 , fax. 056 6861540
- Data zamieszczenia: 2015-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmno
ul. Dworcowa 1 1
86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6861540, fax. 056 6861540
REGON: 00053144700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Kolno, Małe Łunawy i Starogród w ramach realizowanego przez Gminę Chełmno projektu Radosny Przedszkolak-Radosny Start - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Kolno, Małe Łunawy i Starogród w ramach realizowanego przez Gminę Chełmno projektu Radosny Przedszkolak-Radosny Start Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części zamówienia: I część - DOSTAWA MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO SAL I SZATNI 39160000-1Meble szkolne 39161000-8 Meble przedszkolne 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 33141623-3 Zestawy pierwszej pomocy 39515410-2 Rolety wewnętrzne 44421722-4 Obudowy bezpieczne II część - DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH 37520000-9 Zabawki 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 44812300-8 Farby do celów szkolnych 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 2.Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie: 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zawierają załączniki tj.: a)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I DOSTAWA MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO SAL I SZATNI - załącznik nr 2.1, b)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH - załącznik nr 2.2, 4.Miejscem dostawy są 3 szkoły podstawowe na terenie Gminy Chełmno, tj.: Szkoła Podstawowa w Kolnie, Kolno 33, 86-200 Chełmno, Szkoła Podstawowa w Małych Łunawach, Małe Łunawy 21, 86-200 Chełmno, Szkoła Podstawowa w Starogrodzie, Starogród 33, 86-200 Chełmno. Dostawa nastąpi w godzinach 8.00-14.00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Odbiorców z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 5.Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne produktów, materiałów lub opis może wskazywać na konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te produkty i materiały nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt i stanowiących o jego przydatności, charakterze, wytrzymałości i funkcjonalności. Podane w dokumentacji wymiary i parametry są minimalne, a opisy i zdjęcia służą zwizualizowaniu oczekiwań Zamawiającego co do danego przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i posiadające aktualne atesty i certyfikaty zgodne z Polskimi Normami. Wykonawca na swój koszt musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia. 7.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta. 8.W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących wyglądu lub funkcjonalności urządzeń należy złożyć pisemne zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych instrukcji obsługi i eksploatacji każdego dostarczonego urządzenia w języku polskim i dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji oraz atestów i innych dokumentów potwierdzających zgodność urządzeń z wymaganymi normami. 10.Wszystkie urządzenia muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty zgodne z Polskimi Normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I DOSTAWA MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO SAL I SZATNI 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Część II DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2.Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, lecz nie wystarczającym do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pokój 312 (II piętro). Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zapis dotyczący zatrzymania wadium z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 4.Brak takiego zapisu w gwarancji lub poręczeniu spowoduje odrzucenie oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Millennium Oddział Chełmno Nr 68 1160 2202 0000 0000 6087 8332 z adnotacją: a) na część I WADIUM - DOSTAWA MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO SAL I SZATNI b) na część II WADIUM - DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. 6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium jeżeli zajdzie jakakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust.5 pkt. 1, 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu AGD, mebli oraz innego wyposażenia w ramach projektu Postaw na Przedszkolaka!
Dodano: 2015-08-03 - Dostawa szafek szkolnych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Więcborku
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa i montaż 500 metalowych szafek ubraniowych dla Samorządowego Zespołu Oświaty i Kultury w Rojewie
Dodano: 2014-08-08 - Wyposażenie pomieszczeń dydaktycznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Strzelnie
Dodano: 2014-01-29 - Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
Dodano: 2013-07-01 - Dostawa wraz z montażem (fabrycznie nowych) mebli szkolnych oraz tablic szkolnych dla placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie miasta Bydgoszczy.
Dodano: 2012-09-17 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2011-11-25 - ZAKUP Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA SEGMENTÓW B i C DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W MIEJSCOWOŚCI ŁOCHOWO GMINA BIAŁE BŁOTA W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 3 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ / DZIAŁANIA 3.1 ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ- SCHEMAT : INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013
Dodano: 2011-07-05 - Dostawa szaf skrytkowych dla Zespołu Szkół w Łabiszynie
Dodano: 2011-07-01 - Dostawa mebli szkolnych w ramach projektu pn. Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkołach Podstawowych publicznych w Gminie Gniewkowo
Dodano: 2011-05-24