Gmina Szprotawa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3760772 , fax. 68 3762220
- Data zamieszczenia: 2015-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
Rynek 45 45
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 3760772, fax. 68 3762220
REGON: 00052677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szprotawa.bip.pbox.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w gminie Szprotawa w ramach projektu: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w gminie Szprotawa w ramach projektu: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń o których mowa w art. 83 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Część 1 zamówienia - Dostawa wyposażenia i montaż placów zabaw Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i montaż placów zabaw do szkół w miejscowościach: Wiechlice ,Leszno Górne, Siecieborzyce ,Długie zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w załącznikach nr 2a,2b,2c,2d do SIWZ. Część 2 zamówienia - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez dostawę urządzeń. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez dostawę urządzeń do szkół w miejscowościach: Wiechlice ,Leszno Górne, Siecieborzyce ,Długie zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w załącznikach nr 2a,2b,2c,2d do SIWZ. Część 3 zamówienia - Dostawa mebli i wyposażenia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia do szkół w miejscowościach: Wiechlice ,Leszno Górne, Siecieborzyce ,Długie zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym załącznikach nr 2a,2b,2c,2d do SIWZ. Część 4 zamówienia -Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do szkół w miejscowościach: Wiechlice ,Leszno Górne, Siecieborzyce ,Długie zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w załącznikach nr 2a,2b,2c,2d do SIWZ. Część 5 zamówienia - Dostawa sprzętu ICT do szkół w miejscowościach: Wiechlice ,Leszno Górne, Siecieborzyce ,Długie zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w załącznikach nr 2a,2b,2c,2d do SIWZ. Warunki dostawy obowiązujące dla każdej części (od 1 do 5): 1. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały opisane w formularzach cenowych dla każdej miejscowości tj: Wiechlice, Leszno Górne, Siecieborzyce, Długie. 2. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu 3. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę do siedzib Zamawiającego na adres: Wiechlice ul Brzozowa (szkoła), Leszno Górne (szkoła) ,Siecieborzyce (szkoła), Długie (szkoła) . Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż 4. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu, 5. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca 6. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca 7. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i określonych w SIWZ. 9. Wykonawca oświadcza, że wszystkie artykuły i urządzenia będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty które zostaną dostarczone wraz dostawą przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmioty zamówienia określone w części 1,2, 3,4,5 zamówienia. Jeżeli gwarancja udzielana przez producenta jest dłuższa niż 24 miesiące na określony produkt to Wykonawca udziela również gwarancji na taki okres. 11.Podane w opisie szczegółowym wymiary poszczególnych przedmiotów wchodzących w skład zamówienia są wymiarami minimalnymi ,Zamawiający dopuszcza jedynie zwiększenie wymiarów określonych w szczegółowych opisach (formularzach cenowych) o max. 15 %. 12.Prace montażowo budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia musza być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wymogami obowiązującego Prawa Budowlanego. Teren prac montażowo budowlanych po zakończeniu robót musi zostać uprzątnięty i przywrócony do stanu pierwotnego. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Oferent oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż kinowego sprzętu cyfrowego. Cyfryzacja i modernizacja Kina 60 krzeseł w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa zestawów komputerowych do szkół dla których organem prowadzącym jest gmina Szprotawa
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa urządzeń komputerowych dla Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego dla Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Dodano: 2015-09-30