Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE BIAŁY DUNAJEC - PO KL LEPSZY START

Urząd Gminy Biały Dunajec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-425 Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2073197 , fax. 018 2073124
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Biały Dunajec
    ul. Jana Pawła II 312 312
    34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2073197, fax. 018 2073124
    REGON: 00053225700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE BIAŁY DUNAJEC - PO KL LEPSZY START
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Biały Dunajec w ramach programu PO KL Lepszy start: 1) Dla ZSPiG nr 1 w Białym Dunajcu: - wyposażenia do utrzymania czystości (odkurzacz na sucho szt.1, pralka szt.1, froterka szt. 1) - mebli i wyposażenia (stoły przedszkolne szt. 10, krzesełka szt. 40, szafka ze schowkami szt. 6, szafka zamykana szt. 2, regał otwarty - na zabawki szt. 2, biurko dla nauczyciela szt. 2, krzesło wysokie szt. 2, biblioteczka szt. 2, wykładzina dywanowa 60 m2, tablica korkowa o wym. 1,50x1,00m szt. 2) - zakup i montaż rolet okiennych (rolety okienne kolor zielony 18 m2) - wyposażenia wypoczynkowego (leżanki dla dzieci szt. 15, pufy szt. 6, poduszki szt. 10) - wyposażenia szatni (szafki szkolne szt. 4) - zabawek i pomocy dydaktycznych (komplet zabawek kpl. 2, komplet pomocy dydaktycznych kpl. 2) - artykułów plastycznych (komplet artykułów plastycznych kpl. 2) - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki (metalowa apteczka z wyposażeniem szt. 2, zabezpieczenie gniazd elektrycznych kpl. 10, zabezpieczenie kątowe mebli kpl. 8, skrzynka na klucze szt. 2, szafka medyczna szt. 2, instrukcja udzielenia pierwszej pomocy szt. 2) - sprzętu ICT (zestaw komputerowy szt. 2, drukarka 3w1 szt. 2, skaner szt. 2, rzutnik multimedialny szt. 2, ekran szt. 2, laptop szt. 2) - sprzętu audiowizualnego (telewizor 42 cale szt. 2, odtwarzacz DVD szt. 2, radio z odtwarzaczem CD szt. 2) - tablic interaktywnych (tablica interaktywna z oprogramowaniem 87 cali szt. 2) - kserokopiarki (kserokopiarka szt. 1) 2) Dla ZSPiG nr 2 w Białym Dunajcu: - wyposażenia do utrzymania czystości (odkurzacz na sucho szt. 1) - wyposażenie i doposażenie kuchni (szafa do przechowywania naczyń szt. 1, blat roboczy szt. 2, stół ze zlewem szt. 1, umywalka do rąk szt. 1, lodówka szt. 1, zmywarka z wyparzaczem szt. 1) - mebli i wyposażenia (blat szt. 3, stelaż do blatu szt. 3, krzesełka szt. 18, zestaw kpl. 1, szafka szt. 1, szafka wysoka szt. 1, biurko szt. 1, biblioteczka stojąca szt. 1, pufy do biblioteczki szt. 1, dywan żabka szt. 2, tablica suchościeralna szt. 1, szafka szt. 1) - zakup i montaż rolet okiennych (żaluzje okienne szt. 6) - wyposażenia wypoczynkowego (poduszka okrągła kpl. 3) - wyposażenia szatni (metalowa szafa gospodarcza szt. 1, ławeczka szatniowa szt. 4, wieszak szatniowy szt 5, regał magazynowy szt. 1) - zabawek i pomocy dydaktycznych (komplet zabawek kpl.2, komplet pomocy dydaktycznych kpl. 2) - artykułów plastycznych (komplet artykułów plastycznych kpl. 2) - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki (apteczka szt. 1, zabezpieczenie gniazd elektrycznych kpl. 1) - sprzętu ICT (zestaw komputerowy szt. 2, projektor krótkoogniskowy szt. 1, uchwyt sufitowy szt. 1) - sprzętu audiowizualnego (telewizor 46 cali szt. 2) - tablic interaktywnych (tablica interaktywna dotykowa szt. 1) 3) Dla SP w Gliczarowie Dolnym: - wyposażenia do utrzymania czystości (odkurzacz piorący szt. 1) - mebli i wyposażenia (stoły przedszkolne szt. 8, krzesło wysokie szt. 1, biurko dla nauczyciela szt. 1, biblioteczka stojąca szt. 2, szafka ze schowkami szt. 1, krzesło dziecięce szt. 8, regał otwarty na zabawki szt. 1, wykładzina dywanowa mb 10) - zakup i montaż rolet okiennych (rolety okienne szt. 3) - wyposażenia wypoczynkowego (leżak dla dzieci szt. 10) - wyposażenia szatni (szafki na ubrania szt. 2) - zabawek i pomocy dydaktycznych (komplet zabawek kpl. 1, komplet pomocy dydaktycznych kpl. 1) - artykułów plastycznych (komplet artykułów plastycznych kpl. 1) - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki (komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo kpl. 1, zabezpieczenie grzejników zabudową kpl. 1) - sprzętu ICT (laptop szt. 1, drukarka laserowa kolorowa szt. 1, projektor szt. 1, ekran projekcyjny szt. 1) - sprzętu audiowizualnego (odtwarzacz DVD szt. 1, radio z odtwarzaczem szt. 1) - tablic interaktywnych (tablica interaktywna dotykowa szt. 1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach