Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do nowoutworzonych pracowni w Wydziale Nauk o Zdrowiu, kierunek fizjoterapia

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 155 953 , fax. 862 156 601
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
    ul. Akademicka 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 155 953, fax. 862 156 601
    REGON: 45120274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do nowoutworzonych pracowni w Wydziale Nauk o Zdrowiu, kierunek fizjoterapia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do nowoutworzonych pracowni w Wydziale Nauk o Zdrowiu, kierunek fizjoterapia według poniższego podziału: 1.1. Zadanie 1 – Dostawa sprzętu do fizykoterapii Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do fizykoterapii tj. aparat do elektroterapii typ.1 w ilości 1 szt; aparat do elektroterapii typ.2 w ilości 2 szt; lampa do naświetlań statywowa w ilości 1szt; lampa do naświetlań stołowa w ilości 1szt; aparat do masażu pneumatycznego wraz z mankietem komorowym na kończynę dolną i górną w ilości 1szt; rotor kończyn w ilości 1szt; stół wielostanowiskowy to terapii manualnej ręki w ilości 1szt; bieżnia do treningu i rehabilitacji w ilości 1szt; leżanka drewniana do fizykoterapii w ilości 1szt. ; platforma balansowa w ilości 1szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2. Zadanie 2 – Dostawa komputera Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera w ilości 1szt. do nowoutworzonych pracowni w Wydziale Nauk o Zdrowiu, kierunek fizjoterapia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.2 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia: 3.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia; 3.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Akademicka14, 18-400 Łomża; 3.3. dot. zadania 1 - przeprowadził szkolenie dla wskazanych pracowników Katedry fizjoterapii i rehabilitacji z obsługi aparatów do elektrolecznictwa i do bieżni. 4. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie 1 - 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii Zadanie 2 - 30213000-5 Komputery osobiste 5. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. projektu pn. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, Nr WND-RPPD.08.02.01-20-0033/18 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego. 6. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 7. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33155000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach