Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 76 przy ul. Poezji 5 w Warszawie

Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-713 Warszawa, ul. Żegańska 1/512
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5164340 , fax. 022 5164348
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
    ul. Żegańska 1/512 1/512
    04-713 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5164340, fax. 022 5164348
    REGON: 01525966300147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawer.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 76 przy ul. Poezji 5 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu sportowego, sprzętu gospodarstwa domowego, mebli i trybun do hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 76 przy ul. Poezji 5 w Warszawie ich montaż i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie (w zakresie całości lub jego części) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 2.Zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują, w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, co najmniej: -1 zadanie polegające na dostawie sprzętu sportowego, o wartości zadania nie mniejszej niż 20.000 zł - dla I części zamówienia; -1 zadanie polegające na dostawie mebli, o wartości zadania nie mniejszej niż 20.000 zł - dla II części zamówienia; -1 zadanie polegające na dostawie sprzętu gospodarstwa domowego, o wartości zadania nie mniejszej niż 10.000 zł - dla III części zamówienia, -1 zadanie polegające na dostawie trybun, o wartości zadania nie mniejszej niż 20.000 zł - dla IV części zamówienia. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 8.1.6 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje). 3.Opis oferowanego sprzętu, opracowany wg wzoru stanowiącego, odpowiednio dla części I, II, III lub IV, załączniki 7a, 7b, 7c, 7d, zawierający m. in. producenta, nazwę sprzętu, typ oraz dokładny opis sprzętu, potwierdzający, iż oferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, o których mowa w opisie pozycji danego sprzętu w formularzu cenowym zał. 4a, 4b, 4c i/lub 4d do SIWZ oraz w opisie przedm. Zam. (zał. nr 1 do SIWZ). W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i pozostałych wymagań określonych w SIWZ, oferty składane przez konsorcjum, spółkę cywilną, zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, określonym w poz. 6.2 SIWZ, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie określonym w poz. 8.1.6 SIWZ zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje). 6. Opis oferowanego sprzętu, opracowany wg wzoru stanowiącego, odpowiednio dla części I, II, III lub IV, załączniki 7a, 7b, 7c, 7d, zawierający m. in. producenta, nazwę sprzętu, typ oraz dokładny opis sprzętu, potwierdzający, iż oferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, o których mowa w opisie pozycji danego sprzętu w formularzu cenowym zał. 4a, 4b, 4c i/lub 4d do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawer.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach