Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do filii bibliotecznej w Lipinach w ramach projektu pn. „Przebudowa z nadbudową i rozbudową budynku kina na nową siedzibę Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie oraz budowa filii bibliotecznej w Lipinach”.

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Margoninie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-830 Margonin, ul. Polna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 284 60 86 , fax. 67 284 60 86
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Margoninie
    ul. Polna 6
    64-830 Margonin, woj. wielkopolskie
    tel. 67 284 60 86, fax. 67 284 60 86
    REGON: 30087644400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bibliotekamargonin.bipstrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: biblioteka publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do filii bibliotecznej w Lipinach w ramach projektu pn. „Przebudowa z nadbudową i rozbudową budynku kina na nową siedzibę Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie oraz budowa filii bibliotecznej w Lipinach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę, montaż mebli do budynku filii bibliotecznej w Lipinach w ramach projektu pn. „Przebudowa z nadbudową i rozbudową budynku kina na nową siedzibę Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie oraz budowa filii bibliotecznej w Lipinach”. WYKAZ MEBLI symbol nazwa produktu ilość B1 biurko 100x80x74cm stanowisko komputerowe 2 B2 biurko 160x80x74cm 1 B3 biurko 100x60x74cm 1 Przegr przegroda stanowisk komputerowych szer. 80cm 1 ST 1 stół konferencyjny 200x100x74cm 14 ST2 stół konferencyjny 140x80x74cm 4 ST3 stolik kawowy niski 1 Kon kontener biurowy 1 SZ2 szafa ubraniowa /aktowa h188x43x140cm na cokole 1 SZ1 szafa aktowa dostawna drzwiowa h74xgł.60xszer.80cm 1 REG BIBL 1 regał biblioteczny wysoki szer.120xgł30cm sześć poziomów 5 REG2 regalik z pojemnikami na zabawki 1 REG3 regał na prasę 1 FO1 fotel obrotowy biurowy 2 FO2 krzesło obrotowe ze sklejki do stanowiska komputerowego 2 K1 krzesło konferencyjne 96 FOT fotel wypoczynkowy 1 SOF 1 sofa wypoczynkowa dwójka z oparciem 1 SOF 2 sofa wypoczynkowa dwójka bez oparcia 1 LAD lada recepcyjna z panelem bocznym 180cm 1 Puf pufa fi 45cm 4 GRA 1 gra na ścianę dla dzieci w kształcie zwierzątka 91x32cm 1 WOZ wózeczek - skrzynka drewniana na kółkach -na zabawki wym.: długość: 44 cm, szerokość: 39 cm, wysokość: 31 cm 1 WOZ KR wózek do transportu krzeseł - metalowy na kółkach 2 WIESZ DŁ wieszak mobilny - szatniowy - dł. 150cm, h 184cm 1 DYW dywan z nadrukiem miasta- prostokąt 2,40x3,30m 1 SPRZĄT zestaw do sprzątania na wózku z mopem 1 Zakupione w ramach przedmiotu zamówienia artykuły nie mogą podlegać żadnym naprawom, muszą być wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: a) transporcie, rozładunku i wniesieniu mebli do przeznaczonych dla nich pomieszczeń w filii bibliotecznej w Lipinach, b) montażu mebli i ich ustawieniu w pomieszczeniach, do których zostały zakupione, c) uprzątnięciu pomieszczeń, o których mowa powyżej z zanieczyszczeń powstałych po dostawie i montażu mebli i wyposażenia, d) udzieleniu gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wyposażenie Miejscem dostawy jest filia biblioteki publicznej w Lipinach. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (ze strony Zamawiającego jest to Dyrektor Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie – nr tel. 67 28 46 086) celem sprawdzenia miejsca pracy oraz warunków związanych z wykonaniem robót, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Rozwiązania równoważne Poniższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, tj. mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów. Na etapie realizacji Wykonawca umożliwi weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydania nakazu natychmiastowej wymiany mebla niezgodnego z wymaganiami Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp., dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ewentualne wskazane pochodzenie produktów, nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Jako rozwiązanie równoważne nie dopuszcza się użycia następujących materiałów: materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany, dopuszcza się tolerancję składu tapicerskiego +/- 5%, Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji i wówczas ma on charakter nadrzędny. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą na wezwanie załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy – dotyczy biurek, stołów, szaf, kontenerów, siedzisk. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy - załącznik nr 2, pełnomocnictwo (ile dotyczy), 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów – załącznik nr 5, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 2). 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.2. ppkt. 1 - 3 w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach