Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyrzecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Dziennego Domu „Senior +” w gminie Międzyrzecz. Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 - 2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Dostawa ma nastąpić do obiektu ul. Mieszka I 21 66-300 Międzyrzecz 4. Zamówienie podzielone zostało na pięć części: 4.1. Część 1 – Dostawa wyposażenia pomieszczenia do kinezyterapii 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33196100-1 Sprzęt dla osób starszych 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 4.2. Część 2 – Dostawa wyposażenia łazienki 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 4.3. Część 3 – Dostawa wyposażenia pokoju zabiegowo-pielęgniarskiego 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33192000-2 Meble medyczne 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne 4.4. Część 4 – Dostawa sprzętu komputerowego, RTV i AGD. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213300-8 Komputer biurkowy 32552110-1 Telefony bezprzewodowe 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 39713100-4 Zmywarki do naczyń 39713210-8 Pralki i suszarki 39713211-5 Urządzenia do suszenia i prasowania 39711110-3 Chłodziarkozamrażarki 39711360-0 Piekarniki 39711361-7 Kuchenki elektryczne 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 32324600-6 Telewizory cyfrowe 4.5. Część 5 – Dostawa wyposażenia kuchni. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39221100-8 Zastawa kuchenna 39221200-9 Zastawa stołowa 5. Zawarte w SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 6. Wszystkie sprzęty, meble oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz muszą – jeśli dotyczy – posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem i niezbędne instrukcje w języku polskim. 7. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa Zamawiający wymaga udzielenia przez dostawcę minimalnej gwarancji i rękojmi na dostarczony zamówienie wg opisu przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.4., licząc od dnia dostarczenia dostawy. Gwarancja oferowana musi wynosić minimum 12 miesięcy. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i została szczegółowo opisana w pkt. 13 SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności nowy oraz kompletny przedmiot zamówienia, własny transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w placówce. 9. Wykonawca wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone wyposażenie siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia (np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. Opakowania mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po wykonaniu dostawy i montażu wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 10. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminach dostawy, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. 11. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnie z umową wolnego od wad. 12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nazwy własne producentów materiałów i mebli podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. 13. W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia. 14. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę dostawy, prac wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych, opłaty za utylizację odpadów oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zadania) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy. 15. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji – nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca – nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty; 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną