Gmina Ćmielów ogłasza przetarg
- Adres: 27-440 Ćmielów, Ul. Ostrowiecka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 158 612 018 , fax. 158 612 018
- Data zamieszczenia: 2020-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ćmielów
Ul. Ostrowiecka 40
27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
tel. 158 612 018, fax. 158 612 018
REGON: 83040991000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Dziennego Dom Seniora+ i Klubu Seniora+ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora+ i Klubu Seniora+ – zadania współfinansowanego ze środków będących do dyspozycji Wojewody Świętokrzyskiego przyznanych na jego realizację w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2020 Moduł I „Utworzenie lub wyposażenie: Klubu „Senior+” i Dziennego Domu „Senior +” Przedmiot zamówienia obejmuje: a) część zamówienia nr 1 – dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1a do SIWZ Oferowany sprzęt i wyposażenie – musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), bez wad, do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2020r. poz. 186 ze zm.), posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty. Dostawa przedmiotu zamówienia na wskazany adres obejmuje wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, montaż urządzeń i ich uruchomienie. b) część zamówienia nr 2 - dostawa sprzętu RTV i AGD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1b do SIWZ Oferowany sprzęt i wyposażenie – musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), bez wad, kompletny, posiadał wymagane przepisami prawem atesty i certyfikaty, zaopatrzone były w niezbędne akcesoria i okablowanie oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów, był gotowy do pracy/użytkowania. Dostawa przedmiotu zamówienia na wskazany adres obejmuje wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, montaż i uruchomienie urządzeń oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi - jeśli jest wymagane, Zamawiający wymaga, aby system operacyjny był wolny od wad prawnych i fizycznych. c) część zamówienia nr 3 - dostawa mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1c Oferowane meble i wyposażenie – musi być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), bez wad, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty, zaopatrzone były w niezbędne akcesoria oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów, były złożone gotowe do użytkowania. Dostawa przedmiotu zamówienia na wskazany adres obejmuje wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego i montaż. Uwaga: meble kuchenne należy zwymiarować wg. zał. projektu budowlanego. d) część zamówienia nr 4 - dostawa pozostałego wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1d. Oferowane wyposażenie – musi być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), bez wad, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty, zaopatrzone były w niezbędne akcesoria oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów, były złożone gotowe do użytkowania. Dostawa przedmiotu zamówienia na wskazany adres obejmuje wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 2. Miejsce realizacji zamówienia – dostaw/montażu: budynek po byłym gimnazjum w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 25, 27-440 Ćmielów, powiat ostrowiecki, województwo świętokrzyskie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: a) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy); 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art.22a ust. 2 ustawy Pzp, przykład stanowi załącznik nr 7do SIWZ) – jeżeli dotyczy; 4. Wypełniony i podpisany formularz cenotwórczy (wzór stanowi zał. nr 9a-9d do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2023-09-26 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA DZIAŁU REHABILITACJI SZPITALA ŚW.LEONA W OPATOWIE ORAZ URZĄDZENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY HOSPICJUM W OPATOWIE
Dodano: 2023-06-01 - „Zakup wyposażenia socjalno-biurowego (meble) w ramach adaptacji II piętra budynku A w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze”
Dodano: 2023-05-08 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-01-18 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa wyposażenia sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji
Dodano: 2022-11-17 - „Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”
Dodano: 2020-11-17 - „Dostawa wyposażenia do Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie”, w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców"
Dodano: 2020-11-05 - „Wyposażenie Świetlicy Specjalistycznej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 126”
Dodano: 2020-07-29