Przetargi.pl
dostawa wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Mielcu

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Sękowskiego 2B 2B
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Mielcu z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: dostawa łóżka dla osób niepełnosprawnych oraz dźwigu transportowo - kąpielowego Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa łóżka dla osób niepełnosprawnych sterowanego elektrycznie z materacem - 4 sztuki oraz dźwigu transportowo - kąpielowego - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 2: dostawa stołów ogrodowych oraz ławek ogrodowych Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa stołów ogrodowych - 12 sztuk oraz ławek ogrodowych 24 sztuki wykonanych z desek dębowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 3: dostawa koszy ogrodowych Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa koszy ogrodowych - 12 sztuk wykonanych z blachy ocynkowanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 4: Dostawa centrali telefonicznej Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa cyfrowej elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 5: Dostawa urządzenia do chemicznej dezynfekcji bakterii typu Legionella Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa urządzenia do chemicznej dezynfekcji bakterii typu Legionella - generator dwutlenku chloru jest przeznaczony do bezpiecznej produkcji, a następnie dozowania dwutlenku chloru do dezynfekcji wody pitnej, ciepłej wody użytkowej chłodzącej oraz ścieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 6: Dostawa urządzenia do przygotowania płynnych posiłków Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa urządzenia do przygotowania płynnych posiłków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 7: Dostawa krajalnicy do wędlin Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa krajalnicy ręcznej do wędlin` z nożem prostym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach