Powiat Mielecki ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
- Data zamieszczenia: 2013-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
ul. Sękowskiego 2B 2B
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
REGON: 69058144200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Mielcu z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: dostawa łóżka dla osób niepełnosprawnych oraz dźwigu transportowo - kąpielowego Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa łóżka dla osób niepełnosprawnych sterowanego elektrycznie z materacem - 4 sztuki oraz dźwigu transportowo - kąpielowego - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 2: dostawa stołów ogrodowych oraz ławek ogrodowych Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa stołów ogrodowych - 12 sztuk oraz ławek ogrodowych 24 sztuki wykonanych z desek dębowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 3: dostawa koszy ogrodowych Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa koszy ogrodowych - 12 sztuk wykonanych z blachy ocynkowanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 4: Dostawa centrali telefonicznej Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa cyfrowej elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 5: Dostawa urządzenia do chemicznej dezynfekcji bakterii typu Legionella Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa urządzenia do chemicznej dezynfekcji bakterii typu Legionella - generator dwutlenku chloru jest przeznaczony do bezpiecznej produkcji, a następnie dozowania dwutlenku chloru do dezynfekcji wody pitnej, ciepłej wody użytkowej chłodzącej oraz ścieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 6: Dostawa urządzenia do przygotowania płynnych posiłków Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa urządzenia do przygotowania płynnych posiłków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. Zadanie nr 7: Dostawa krajalnicy do wędlin Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa krajalnicy ręcznej do wędlin` z nożem prostym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega, iż wymagany termin gwarancji na sprzęt będący przedmiotem niniejszej dostawy wynosi co najmniej 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżek szpitalnych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2014-03-13 - dostawa sprzętu medycznego - łóżka rehabilitacyjne, materace, szafki przyłóżkowe, wózki wielofunkcyjne, ciśnieniomierze, wózki inwalidzkie dla dorosłych, rower treningowy
Dodano: 2012-06-27 - dostawa sprzętu medycznego - łóżka rehabilitacyjne, szafki przyłóżkowe, wózki wielofunkcyjne, fotele do pobierania krwi.
Dodano: 2011-11-04 - dostawa lóżek i mebli medycznych
Dodano: 2011-10-19 - dostawa sprzętu medycznego - łóżka rehabilitacyjne, materace, szafki przyłóżkowe, wózki wielofunkcyjne, ciśnieniomierze, wózki inwalidzkie dla dorosłych, rower treningowy.
Dodano: 2011-06-29 - NZ/215/92/2009 Zakup i dostawa łóżek porodowych
Dodano: 2009-10-16