Miasto Łomża ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
- Data zamieszczenia: 2015-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
pl. Stary Rynek 14 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
REGON: 00052513900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Domku Pastora w Łomży przy ul. Krzywe Koło 1 obejmująca dostawę mebli do wszystkich pomieszczeń w budynku oraz dostawę wyposażenia do pracowni malarskiej i ceramicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla obiektu pn. Domek pastora w Łomży. Zamówienie zostało podzielone na 2 części (każda odrębnie będzie oceniana). Część I - Dostawa mebli do wszystkich pomieszczeń oraz wykonanie prac stolarskich polegających na wykonaniu zabudowy kuchennej w pomieszczeniu nr 15 na poddaszu (w tym dostawa wolnostojącej płyty 4-palnikowej gazowej, dostawa pralki i podłączeniem jej do instalacji wod.-kan.) oraz wykonanie zabudowy (lady) w pomieszczeniu nr 1 na parterze. Opis ogólny zamawianych mebli: Meble stylizowane drewniane i fornirowane w stylu np. biedermajer, jednorodne pod względem stylu, zdobnictwa, materiałowym i kolorystycznym we wszystkich pomieszczeniach. Meble powinny być replikami starych sprzętów lub stylizowanymi meblami współczesnymi, jednakże bez udziału współczesnych imitacji drewna - płyt laminowanych, listew PCV, oklein syntetycznych itp. Wyjątkiem od powyższego w przedmiocie zamówienia są: stoły konferencyjne oraz do pracowni plastycznej, krzesła konferencyjne i do pracowni plastycznej, szafa (regał) do pracowni plastycznej oraz zabudowa kuchenna w pomieszczeniu nr 15 na poddaszu, które nie są meblami drewnianymi. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących mebli: - stoliki różnego rodzaju w łącznej ilości - 28 szt. - krzesła różnych rodzajów w łącznej ilości - 71 szt. - sofy 3-osobowe i 2-osobowe w łącznej ilości - 8 szt. - fotele, w tym jeden obrotowy - 6 szt. - różnego rodzaju meble typu witryny , komody, regały, panel z półką w łącznej ilości - 12 szt. - szafy ubraniowe w ilości - 9 szt. - biurka- 2szt. - łóżka sypialne - 4 szt. - szafki nocne - 5 szt. - toaletki z lustrem - 3 szt. - wersalko-kanapa z funkcją spania - 1 szt. oraz - wykonanie zabudowy lady - 1 szt. - wykonanie zabudowy kuchennej, z dostawą i wbudowaniem w nią pralki - dostawę płyty wolnostojącej 4 - palnikowej gazowej. Szczegółowy opis zamawianych mebli wraz z ilością poszczególnych rodzajów i określeniem pomieszczeń, do których są przeznaczone znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ Część II - Dostawa wyposażenia oraz materiałów do pracowni malarskiej i ceramicznej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów plastycznych: - palety malarskie różne w łącznej ilości - 60 szt. - sztalugi plenerowe i studyjne w łącznej ilości - 45 szt. - koła garncarskie - 3 szt. - szpatułki do modelowania w glinie , modelinie i innych masach plastycznych - 12 kpl. - pędzle szczeciniaki płasko-okrągłe - 30 kpl. - farby akrylowe, olejne, pastele olejne, pastele suche - każdych po 30 kpl. - antyrama - 30 szt. - podobrazie malarskie - 30 szt. - glina ceramiczna 500 g - 50 opakowań - obcęgi - 1 szt. - fartuch - 1 szt. - rękawice ochronne - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium dla części I w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), dla części II nie wymaga się wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.lomza.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli do Domku pastora w Łomży
Dodano: 2015-06-25 - Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Obsługi Turysty w ramach zadania - Remont i przebudowa zabytkowej kordegardy w Dowspudzie realizowanego w projekcie pn. Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013
Dodano: 2015-03-20 - Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Obsługi Turysty w ramach zadania - Remont i przebudowa zabytkowej kordegardy w Dowspudzie realizowanego w projekcie pn. Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa i montaż wyposażenia Sali sportowej przy SP 2 w Mońkach.
Dodano: 2013-01-04 - Zakup i dostawa: sprzętu medycznego i wyposażenia w ramach projektu Przebudowa, rozbudowa oraz wyposażenie Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dubiczach Cerkiewnych w ramach realizacji programu dostosowawczego dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa VI. Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury w zakresie opieki zdrowotnej.
Dodano: 2011-09-09 - Dostawa i montaż trybuny do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
Dodano: 2010-09-22 - Dostawa i montaż trybuny do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
Dodano: 2010-09-07