Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do budynku użyteczności publicznej - Centrum Tradycji i Turystyki- w ramach programu Centra tradycji i turystyki w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do budynku użyteczności publicznej - Centrum Tradycji i Turystyki- w ramach programu Centra tradycji i turystyki w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia Centrum tradycji i turystyki w miejscowości Kościeli-sko, Gmina Kościelisko współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ra-mach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013 Przedmiot zamówienia obejmuje : CZĘŚĆ I dostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej, części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni wraz z dostawą urządzeń agd. meble na wymiar - biurowe 1 kpl. meble standardowe- krzesła konferencyjne 120 szt.Meble standardowe - stoły konferencyjne 10 szt. elementy do wystawy- ekspozytory 8 szt. ławy i stoły z bali 6 kpl. kraty stanowiące konstrukcję pod ekspozycje 75 m2 meble kuchenne na wymiar 1 kpl. CZĘŚĆ II dostawa komputerów, oświetlenia ekspozycji w części wystawienniczej wewnętrznej oraz w części wystawienniczej ze-wnętrznej, nagłośnienie w części wystawienniczej wewnętrznej w części wystawienniczej zewnętrznej, nagłośnienie do sali sportowej oraz pozostałe wyposażenie zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem biurowym 1 szt. zestaw komputerowy- komputer przenośny 1 szt. Projektor multimedialny z uchwytem montażowym 1 kpl. ekran projekcyjny 1 kpl. nagłośnienie do sali wystawienniczej wewnętrznej 1 kpl. oświetlenie - zestaw oświetlenia ekspozycji wystawienniczych sala wewnętrzna 1 kpl. oświetlenie - zestaw oświetlenia ekspozycji wystawienniczych zewnętrznych 1 kpl. Nagłośnienie- sali wystawienniczej zewnętrznej 1 kpl. Nagłośnienie -sali sportowej- fitness 1 kpl. rolety 14 szt. kuchenka mikrofalowa 1 szt. czajnik 1 szt. warnik do wody 2 szt. podajnik na papier toaletowy 10 szt. podajnik na ręczniki papierowe 8 szt. podajnik do mydła w płynie 12 szt. lustra pojedyncze i podwójne 12 szt. suszarka do rąk 8 szt. CZĘŚĆ III dostawa wyposażenie sali fitness drabinki gimnastyczne 3 szt. bieżnia 1 szt. orbitrek 1 szt. rower stacjonarny 1 szt. Wioślarz 1 szt. Materace wraz z uchwytem 15 szt. + 1 szt. sztangi do treningu grupowego wraz ze stojakiem 15 szt. + 1 szt. tubing z rączkami oraz uchwytami 15 szt. step 15 szt. piłka 55 cm i 65 cm 15 szt. lustra ścienne 1 kpl. poręcz do aerobiku przyścienna 1 kpl. CZĘŚĆ IV dostawa wyposażenia sali zabaw dla dzieci- małpi gaj sala zabaw - małpi gaj konstrukcja z wyposażeniem 1 kpl. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach: CZĘŚĆ I - dostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej, części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni wraz z dostawą urządzeń agd - nr 1 do SIWZ CZĘŚĆ II - dostawa komputerów, oświetlenia ekspozycji w części wystawienniczej wewnętrznej oraz w części wysta- wienniczej zewnętrznej, nagłośnienie w części wystawienniczej wewnętrznej w części wystawienniczej zewnętrznej, nagłośnienie do sali sportowej oraz pozostałe wyposażenie -nr 2 do SIWZ CZĘŚĆ III - dostawa wyposażenie sali fitness -nr 3 do SIWZ CZĘŚĆ IV - dostawa wyposażenia sala zabaw dla dzieci- małpi gaj -nr 4 do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, montaż, uruchomienie, konfigurację wszystkich elementów w miej-scach wskazanych przez Zamawiającego w budynku Centrum Tradycji i Turystyki w Kościelisku. 3. Zamawiający informuje, iż obiekt do którego należy dostarczyć poszczególne elementy zamówienia jest w trakcie realizacji, zatem dokładne terminy wykonania zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Przed rozpoczęciem realizacji zmówienia wybrany wykonawca, jest zobowiązany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany do: - dokonania pomiarów z natury poszczególnych pomieszczeń, w których będzie realizowane zamówienie - przedstawienia propozycji harmonogramu realizacji zamówienia zawierający informacje o terminie dostawy i monta-żu (po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego) Wykonawca jest zobligowany do dokonania odpo-wiednich pomiarów z natury celem prawidłowego zrealizowania zamówienia. - Dla CZĘŚCI I - przedłożenia do akceptacji Zamawiającego próbek, wzorników, schematów poszczególnych elementów zamówienia celem dokładnego określenia kolorystyki I sposobu wykonania 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych elementów wyposażenia obiektu, ale o parametrach fizycznych nie gor-szych niż podane w SIWZ. 6. Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wyko-nawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się on niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z ew. wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiające-go; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego; 7. Wykonawca będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego działania lub brak działań także w stosunku do osób trzecich w zakresie objętym przedmiotem umowy, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej od-powiedzialności Zamawiającego 8. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Pol-skim Normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w postaci atestów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażowych itp. 9. Dla CZĘŚCI IV- wyposażenie Sali zabaw dla dzieci - Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumentację potwierdzają-cą dopuszczenie do użytkowania sali zabaw wydaną przez upoważnioną jednostkę certyfikującą np. Urząd Dozoru Tech-nicznego 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych elementów oraz za ich właściwe składowanie i zamontowanie. 11. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania pomieszczeń po zakończeniu wszystkich robót montażowych. 12. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewen-tualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nie-ścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 13. Zamawiający informuje, iż podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówie-nia wynikające bezpośrednio z SIWZ, opisu przedmiotu zamówienia oraz koszty wszelkich prac niezbędnych do zrealizowa-nia przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych w dokumentach, których wykonanie jest konieczne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli 36 miesięcznej gwarancji. W przypadku, gdy producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach