Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor

Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-620 Horyniec-Zdrój, ul. Sanatoryjna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6313088, 6313147 , fax. 166 313 355
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o.
    ul. Sanatoryjna 3
    37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 016 6313088, 6313147, fax. 166 313 355
    REGON: 78103200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uzdrowisko-horyniec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor”: 1) Łóżko - 15 szt. 2) Materac – 15 szt. 3) Szafka przyłóżkowa - 15 szt. 4) Poduszka - 15 szt. 5) Kołdra – 15 szt. 6) Poszewka – 30 szt. 7) Poszwa – 30 szt. 8) Prześcieradło – 30 szt. 9) Koc – 15 szt. 10) Lampka nocna – 15 szt. 11) Stolik do pokoi pacjentów – 7 szt. 12) Krzesło do pokoi pacjentów – 15 szt. 13) Szafa do pokoi pacjentów – 7 szt. 14) Telewizor – 7 szt. 15) Radio – 7 szt. 16) Aparat telefoniczny – 7 szt. 17) Czajnik bezprzewodowy – 7 szt. 18) Wieszak ścienny z półką – 7 szt. 19) Półka łazienkowa z lustrem – 7 szt. 20) Suszarka do włosów – 7 szt. 21) Kosz na śmieci – 7 szt. 22) Zestaw mebli wypoczynkowych – 2 kpl. 23) Krzesło na hall – 10 szt. 24) Krzesło dla personelu medycznego – 3 szt. 25) Biurko lekarskie – 1 szt. 26) Fotel lekarski - 1 szt. 27) Kozetka lekarska – 1 szt. 28) Ciśnieniomierz – 1 szt. 29) Parawan lekarski – 1 szt. 30) Biurko do gabinetu pielęgniarek – szt. 31) Krzesło do gabinetu pielęgniarek – szt. 32) Szafa kartotekowa 1 – szt. 33) Szafa na leki – 1 szt. 34) Laptop – 2 szt. 35) Drukarka do pomieszczenia pracowników medycznych – 1 szt. 36) Aparat telefoniczny do gabinetów medycznych – 2 szt. 37) Kosz na śmieci – 2 szt. 38) Regał na bieliznę brudną i czystą i do pomieszczenia gospodarczego – 1 szt. 39) Stół do jadalni – 8 szt. 40) Krzesło do jadalni – 32 szt. 41) Szafa przelotowa – 1 szt. 42) Zmywarko – wyparzarka – 1 szt. 43) Taboret elektryczny – 1 szt. 44) Stół roboczy przyścienny z półką – 1 szt. 45) Stół roboczy przyścienny z półką – 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach