Gmina Stawiguda ogłasza przetarg
- Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 126 475 , fax. 895 126 910
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
ul. Olsztyńska 10
11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 126 475, fax. 895 126 910
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stawiguda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie CZĘŚĆ I – Dostawa i montaż kurtyny CZĘŚĆ II – Dostawa krzeseł w ramach zadania: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Stawigudzie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19200000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1do SIWZ; 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3) Informacja art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Informacja art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6; 6) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 6A.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną